ashera Skrevet 16. august 2007 #21 Skrevet 16. august 2007 Camper er rimeligere i Spania enn andre land, men har aldri sett dem superbillige noe sted. Kvalitet koster, osv. Ja, var på Campersraid i Granada i april, og sparte vel maks en hundrelapp eller to.
Gjest Borghild Skrevet 16. august 2007 #22 Skrevet 16. august 2007 Digger de skoene jeg også. :bukke:
Gjest antigartner Skrevet 16. august 2007 #23 Skrevet 16. august 2007 Vil bare oppfordre alle som har svart på denne tråden om å gå inn på denne: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=281649 ..og si litt positivt om Campers-skoene. De hadde så snodig holdning i den tråden
Catzy Skrevet 17. august 2007 #24 Skrevet 17. august 2007 Vil bare oppfordre alle som har svart på denne tråden om å gå inn på denne: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=281649 ..og si litt positivt om Campers-skoene. De hadde så snodig holdning i den tråden Err, Camper lager behagelige sko, men designet på noen av dem er ganske stygt. Jeg synes de som trådstarter i den andre tråden hadde funnet er ordentlig stygge selv. Men kvaliteten er bra og sålene er gode.
Gjest Elfrida Skrevet 18. august 2007 #25 Skrevet 18. august 2007 Jeg synes de som trådstarter i den andre tråden hadde funnet er ordentlig stygge selv.Har du sett dem i virkeligheten, eller bare på bilde?
Catzy Skrevet 18. august 2007 #26 Skrevet 18. august 2007 Har du sett dem i virkeligheten, eller bare på bilde? Har sett de i virkeligheten. Mannen min syntes de var fine, og mente jeg burde prøve dem. Nei takk... Jeg har også sett dem på noen andre, og synes fremdeles de er mindre pene.
Søtpotita Skrevet 18. august 2007 #27 Skrevet 18. august 2007 Kjempegode sko, ein merkar det med ein gong ein tek dei på seg at det er kvalitetssko. Diggar også det kule designet!
Ce'Nedra Skrevet 19. august 2007 #28 Skrevet 19. august 2007 Fysj.. Hvor gammel er du egentlig? Om du ikke er urgammel, så ville jeg droppa disse Campers-skoene.. Du kan jo heller kjøpe et par ankelstøvletter med en litt kraftig hæl, de pleier ikke å klakke så fælt, og de kommer veldig til høsten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå