Gjest Gjest Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 må kjøpe meg noen penere sko enn joggeskoene jeg bruker hele tida. egentlig liker jeg litt hæl, sånn utseendemessig. men så er jeg så praktisk da, at jeg er opptatt av at de skal være god å gå i. dessuten liker jeg ikke lyden av klikk-klakk... vel. så over til camper. ser på lillevinkel at de har såle i gummi, da slipper jeg vel lyden? bruker normalt str 39. er skoene derfra normal i størrelsen? god å gå i? ellers.. bare del erfaringer du har med camper, eller kom med andre anbefalinger. vil altså ha en basic skinnsko med litt hæl, uten klikk-klakk, evt en skolett.
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Tja, jeg synes Camper er ganske normale i størrelsen, samtidig kan de være litt brede... Dessuten synes jeg det varierer om skoene passer meg - men det gjelder særlig støvlettene deres; noen er kjempevide i leggen, andre kanskje for trange. Utover det, når jeg har funnet et par jeg liker, synes jeg det er veldig gode sko - de sitter bra, er gode å gå med (også hele dagen) og de er slitesterke, jeg har hatt mine par i mange år. Men jeg ville i hvert fall prøvd skoene i butikk framfor å kjøpe på nettet, selv om jeg antar det ikke er noe problem å bytte.
Gjest Elfrida Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Jeg elsker Camper - kan egentlig bare si meg enig i det som gjest sier over her. -og ingen klikk-klakk Jeg har forresten et par sandaler med hæl fra Camper som jeg har hatt i 5 år - de er like fine. Ellers har jeg en tendens til å slite dem ut på omtrent halvannet år - fordi jeg går med dem så å si hver dag.
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 hmm, skjønner det er lurt å prøve ja. problemet er at her i tr.heim er utvalget av campersko dårlig. eller? vet bare om den i carl johans gt. kanskje andre vet om butikker som har?
rangi Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Jeg elsker camper sko! Det er de beste skoene jeg har, har bodd i mine camper boots i tre år snart, og de er like fine. Iallfall etter en runde med skokrem:) I hvilken nettbutikk kan man kjøpe dem, foressten? Noen som vet? (Ikke meningen å kuppe tråden altså..)
onyx Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 Ja, Campersko er kjempegode, men passformen kan variere mellom modellene så det er lurt å prøve skoene. Når jeg finner en modell som passer er det som regel kjempegode og holdbare sko.
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2007 #7 Skrevet 14. august 2007 Jeg elsker Camper - kan egentlig bare si meg enig i det som gjest sier over her. -og ingen klikk-klakk Jeg har forresten et par sandaler med hæl fra Camper som jeg har hatt i 5 år - de er like fine. Ellers har jeg en tendens til å slite dem ut på omtrent halvannet år - fordi jeg går med dem så å si hver dag. høres jo veldig bra ut! tror nok jeg tar sjansen på å bestille et par. blir vanskelig å velge da, det var mange fine sko.
Anna Karenina Skrevet 14. august 2007 #8 Skrevet 14. august 2007 Camper-skoene er kjempebra! Behagelige, normale i størrelsen, kule design, og de mest holdbare skoene jeg har hatt!
Kosemose Skrevet 14. august 2007 #9 Skrevet 14. august 2007 (endret) S Endret 6. april 2008 av Kosemose
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2007 #10 Skrevet 14. august 2007 takk for alle svar! nå blir det bestilling!
Gjest Elfrida Skrevet 14. august 2007 #11 Skrevet 14. august 2007 hmm, skjønner det er lurt å prøve ja. problemet er at her i tr.heim er utvalget av campersko dårlig. eller? vet bare om den i carl johans gt. kanskje andre vet om butikker som har?Design forum i Oslo har litt Camper - det kan jo hende de har noe i butikken i Trondheim også?
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2007 #12 Skrevet 14. august 2007 Design forum i Oslo har litt Camper - det kan jo hende de har noe i butikken i Trondheim også? ja, kanskje det. takk for tipset!
Kosemose Skrevet 15. august 2007 #13 Skrevet 15. august 2007 (endret) Li Endret 6. april 2008 av Kosemose
ashera Skrevet 15. august 2007 #14 Skrevet 15. august 2007 Camper ruler! Du kan bestille både fra Campers egen hjemmeside egen hjemmeside og fra lillevinkel. Det hender seg at det er Camper-sko å få på ebay også. Er svært fornøyd med passform og kvalitet på mine Campers, men de er noe små i størrelsen.
Vannmelon Skrevet 15. august 2007 #15 Skrevet 15. august 2007 Jeg elsker camper sko! Det er de beste skoene jeg har, har bodd i mine camper boots i tre år snart, og de er like fine. Iallfall etter en runde med skokrem:) I hvilken nettbutikk kan man kjøpe dem, foressten? Noen som vet? (Ikke meningen å kuppe tråden altså..) Du kan kjøpe Camper-sko her. Logo shopping har to filialer i Oslo. Camper er kjempegode sko, men som noen andre har sagt, varierer passformen litt. Det var de første skoene jeg har kunnet gå barbeint i en hel dag første dagen jeg hadde dem på, uten å få gnagsår.
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2007 #16 Skrevet 15. august 2007 Camper ruler! Du kan bestille både fra Campers egen hjemmeside egen hjemmeside og fra lillevinkel. Det hender seg at det er Camper-sko å få på ebay også. Er svært fornøyd med passform og kvalitet på mine Campers, men de er noe små i størrelsen. å, så mye fint fra hjemmesiden deres da! :rødme: jeg bestilte 2 par fra lillevinkel i går, og de er sendt i dag. da gjenstår det å se om noen dager. forresten, når man reiser i verden, er det noen plasser man får kjøpt campersko litt rimeligere?
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2007 #18 Skrevet 15. august 2007 Du kan kjøpe Camper-sko her. Logo shopping har to filialer i Oslo. Camper er kjempegode sko, men som noen andre har sagt, varierer passformen litt. Det var de første skoene jeg har kunnet gå barbeint i en hel dag første dagen jeg hadde dem på, uten å få gnagsår. takk for link! de hadde jo kjempebra utvalg da. fillern, tror de var litt billigere enn lillevinkel. jaja, det får bli neste gang.
Gjest Elfrida Skrevet 16. august 2007 #19 Skrevet 16. august 2007 forresten, når man reiser i verden, er det noen plasser man får kjøpt campersko litt rimeligere?Camper er et spansk merke, så de er billigere der, i hvert fall 2-400 kroner, og du finner Camperbutikker mange steder. Det fins et fabrikkutsalg på Mallorca i hvert fall, der var det ganske billig. Det ligger i nærheten av Inca. Det fins sikkert flere på fastlandet også.
Catzy Skrevet 16. august 2007 #20 Skrevet 16. august 2007 Camper er rimeligere i Spania enn andre land, men har aldri sett dem superbillige noe sted. Kvalitet koster, osv. Kan bare melde meg på i gjengen som digger Camper. Har 2 par høyhælte sko og et par høyhælte støvletter fra Camper, og de er gode å gå i, uten klikk-klakk. Design Forum som ligger i Pilestredet i Oslo (nesten borte ved Bislett) har åpnet egen skobutikk i sommer. Tror de har ganske stort utvalg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå