Barbie Skrevet 22. mars 2003 #1 Skrevet 22. mars 2003 Jeg har nettopp fått nyss i at min mann skal kjøpe noe til meg på 1 års dagen vår,og da kan jo ikke jeg være noe dårligere. Problemet er bare at jeg er tom for ideer..... Er det noen som har noen forslag? Vi er i syden på den aktuelle dagen,så det bør ikke være for stort og tungt. Han er ikke noe typisk smykkemenneske,så det er utelukket. Hadde tenkt meg en pris mellom 2000-5000 kr. Hjelp meg............ :-? Ismen
Barbie Skrevet 23. mars 2003 Forfatter #2 Skrevet 23. mars 2003 Her var det neimen ikke mye hjelp å få..... Er det virkelig INGEN av dere som kan gi meg noen forslag? :o Ismen
Pip Skrevet 23. mars 2003 #3 Skrevet 23. mars 2003 Øh... er ikke så lett når man ikke vet så mye om ham... Noen steder i syden kan man få malerier fra sine egne bilder til en rimelig penge - kanskje et brudebilde av dere? Hvis ikke kan du jo gi ham et gavekort på noe - det er iallefall ikke stort eller tungt... enten et 'ordentlig', eller du kan lage klippekort til ham selv... En venninne av meg gjorde det - 10 fotmassasjer osv...
Montezuma Skrevet 24. mars 2003 #4 Skrevet 24. mars 2003 En pakke servietter......? Det er jo papirbryllup
Tusenfryd Skrevet 24. mars 2003 #5 Skrevet 24. mars 2003 Min mann fikk ferdig albumet fra bryllupsreisen vår.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå