Meaty Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Er dette bare en finurlig måte å reklamere for prostitusjon på?
Grissini Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Å gud, den røde pennen jeg tydeligvis er født med i hjernen, klør som en GAL. Dette og orddelingsfeil gjør meg til tider uvel....
wondergirl Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 Å! Jeg måtte le høyt da jeg så den! Elsker sånne "skrivefeil med mening"
Angelheart Skrevet 16. august 2007 #7 Skrevet 16. august 2007 Uff, da..... Klarer ikke ta slike annonser seriøst, jeg. Ville faktisk aldri handlet med noen som har slike skrivefeil i annonsene sine. Kan du tenke om du har kjøpt skjole fra samme butikk og samme skjole som din venn har kjøpt. For å unngå dette så har vi kjempe spenende kjoler.
Grissini Skrevet 17. august 2007 #9 Skrevet 17. august 2007 Uff, da..... Klarer ikke ta slike annonser seriøst, jeg. Ville faktisk aldri handlet med noen som har slike skrivefeil i annonsene sine. Helt enig. Det samme gjelder restauranter med masse skrivefeil i menyen
Gjest Bellatrix Skrevet 17. august 2007 #11 Skrevet 17. august 2007 Uff, da..... Klarer ikke ta slike annonser seriøst, jeg. Ville faktisk aldri handlet med noen som har slike skrivefeil i annonsene sine. ikke jeg heller. *grøss*
Brukernavn Skrevet 23. august 2007 #15 Skrevet 23. august 2007 (der ser man hvordan det går når folk ikke klarer å skille mellom skj og kj når de snakker....da blir det fort feil skriftlig også...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå