Gå til innhold

ugg eller ugger eller uggs eller noe.

Anbefalte innlegg

Gjest TaraTarantell
Skrevet (endret)

jeg har sett at noen har brukt det. jeg har spart i fire mnt for å kjøpe meg ett par. hva syns dere om disse? http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=503818202

men jeg vil kjanskje et par høye. en sånn som er opp mot kneet nesten. men vet ikke om j vil ha dem på qxl eller noen andre? hjælp?

er det noen hjemmesider eller no som har flere???

ja le så mye av skoene dere bare vil. jeg har sett flere gå med dem. de er behagelie ;) enkelt og greit. fordommer og fordommer. det er en fin ting. noen liker det bare ikke. jeg rekker kun opp hånda da. ;)

Endret av TaraTarantell
Videoannonse
Annonse
Gjest Borghild
Skrevet

Ugg ugg pølkse med lugg! Sorry mæc men de skoa er bare øglybøgly! So 3 years ago!

Skrevet

Jepp, var veldig inn for ca 3 år siden, frontet av bl.a. Pamela Andersson, sammen med ola-hotpants og hvit tanktop :)

Jeg likte de ikke da, og liker de ikke nå, men de ser unektelig veldig varme og myke ut, og er sikkert flotte, som tøffler :)

Gjest TaraTarantell
Skrevet
Ugg ugg pølkse med lugg! Sorry mæc men de skoa er bare øglybøgly! So 3 years ago!

jeg visste at det kom til å komme noen sånne dritt svar som fra deg.

so 3 yars ago same to me ;)

Gjest TaraTarantell
Skrevet
Jepp, var veldig inn for ca 3 år siden, frontet av bl.a. Pamela Andersson, sammen med ola-hotpants og hvit tanktop :)

Jeg likte de ikke da, og liker de ikke nå, men de ser unektelig veldig varme og myke ut, og er sikkert flotte, som tøffler :)

ja jeg syns de er veldig brae ute om vintern og jeg liker dem.

men om jeg skal ha dem på qxl eller noen høyere. i svart eller brun. jeg klarer ikke å bestemme meg men vet ikke om noen internett-hjemmesider som sender det ut????

Gjest TaraTarantell
Skrevet
Sorry men :hoho: :hoho:

det går bra men :hoho: :hoho:

slappp opp for agrumenter ja.

Skrevet

Jeg mener å ha lest et sted at de ABSOLUTT ikke var vanntette og derfor helt håpløse å gå med i snø... men det kan hende jeg tar feil her....

Gjest TaraTarantell
Skrevet
Jeg mener å ha lest et sted at de ABSOLUTT ikke var vanntette og derfor helt håpløse å gå med i snø... men det kan hende jeg tar feil her....

er dem ikke ekte skinn? dem er ganske dyre altså. jeg har spart lenge. :overrasket: Da burde impregnering gå ann?

Skrevet

hadde the real thing da de var populære for noen år siden og de er overhodet ikke vanntette, bare så du vet. De er lett vannavstøtende på samme måte som en skinnveske men i norsk våt snø er det rimelig upraktiske. de er jo australske så er vel først og fremst ment å være varme og myke....

Skrevet
hadde the real thing da de var populære for noen år siden og de er overhodet ikke vanntette, bare så du vet. De er lett vannavstøtende på samme måte som en skinnveske men i norsk våt snø er det rimelig upraktiske. de er jo australske så er vel først og fremst ment å være varme og myke....

yup... me too. de er drit-digge, for all del, men hvis du ikke allerede har dem, så bør du investere i noe annet. det er så lenge siden de var in... og god og våt, ble jeg. de du har tittet på, er jo uansett så lave... snøen ramler jo over kanten.

jeg kjøpte dem da jeg var høygravid, og ikke fikk vanlige sko over anklene, men de er jo ikke egentlig fine... :sjenert:

men hvis du på død og liv MÅ ha sånne, så gå for sorte, litt høyere :)

Skrevet

De må bare impregneres først, funker fint i snø de :)

jeg har hvertfall ikke hatt noen problemer med de!

og til TS : ikke kjøp de på OXL, de er fake.. ikke spesielt fine heller, originalen ser mye bedre ut!

Jeg tror det blir like mye UGG å se i år som tidligere.. men mer av MINI og SHORT varianten, og mest i mørkbrun og sort..

jeg klarer meg ikke uten om vinteren, så jeg har kjøpt meg nye i USA. Kunne virkelig ikke brydd meg om hva andre synes om de, folk får le og peke, når det gjelder vintersko så går komfort fremfor hva som er pent å se på :)

Skrevet

jeg hadde også impregnert mine, da... men det hjelper jo ikke så mye når hele skoen er dekket med snø til enhver tid...

ja, for guds skyld, kan til og med hende jeg bruker mine i akebakken med ungen, men jeg synes det er litt vel sent å kjøpe dem nå. særlig siden ts tydeligvis har spart lenge.

men, men! alle får gjøre som de vil. er nok ingen som ler av folk med uggs... isåfall er det jo bare å le tilbake :ler:

Gjest TaraTarantell
Skrevet

hehhehhehh. jeg har ikke spar såå mye hver månte da ;)

hva er så teit med dem? jeg vet att man får kjøpt riktig spray til uggser sånn at det er fra merget til uggser. en uggs spray som er vannavstøtende.

nei jeg burde kanskje se på ebay da. virker det som qxl?

burde jeg ha svarte eller lyse brune??????? jeg klarer ikke å bestemme meg. jeg fant noen til 150 dollar der. dem burde være ekte. det så sånn ut. men dem var svarte og jeg klarer ikek å bewstemme meg. :gråte:

Skrevet

Ebay er nesten som qxl bare bedre og større utvalg ville nå jeg tro. Billigere enn å kjøpe her og. Så de hun linket til å de kostet jo nesten 1700, de fra usa vil koste ca 900, hvor mye frakten er på tels jo og da..

Skrevet

Såå enig. Må le når jeg ser folk i Uggs og Buffalosko, fortsatt.

:ler:

Skrevet
hehhehhehh. jeg har ikke spar såå mye hver månte da ;)

hva er så teit med dem? jeg vet att man får kjøpt riktig spray til uggser sånn at det er fra merget til uggser. en uggs spray som er vannavstøtende.

nei jeg burde kanskje se på ebay da. virker det som qxl?

burde jeg ha svarte eller lyse brune??????? jeg klarer ikke å bestemme meg. jeg fant noen til 150 dollar der. dem burde være ekte. det så sånn ut. men dem var svarte og jeg klarer ikek å bewstemme meg. :gråte:

jeg heier på sorte, men dèt har jeg jo alt sagt. de lysebrune blir lett møkkete, impregnering or not, og sort passer til mye mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...