Gjest Gjest Skrevet 18. august 2007 #41 Skrevet 18. august 2007 armani red edition kjøpte jeg i dag, den er kjempegod! takk for tipset! :bukke: men glow, den likte jeg ikke. Så bra at du fant en den armani er utrolig god Du likte ikke glow? det var synd, men er du sikker på at du luktet på den med hvit flaske? men anyway alle kan jo ikke like samme parfymer.
Gjest Møll Skrevet 27. august 2007 #42 Skrevet 27. august 2007 Det er en til jeg bare MÅ anbefale! Eclat D'Arpege fra Lanvin! http://us.strawberrynet.com/productDetail....37&goChar=L Lett å finne i nettbutikker, men finnes ikke i Norge. Den må derfor kjøpes uprøvd ... Den er veldig populær i utlandet, men er vel nærmest ukjent her tror jeg. Den er utrolig behagelig, delikat og mild, og er en slik type som "alle" liker. Passer på alt fra unge jenter til gamle damer. Datteren min på 21 har den (hun blir kvalm av nesten alle parfymer), jeg har den, og en kollega på 50-60 har den. Hvis jeg skal sammenligne den med noen, blir det D&G Light Blue (som jeg ikke liker) og Moschino's I love Love - men ikke sammenlign for mye, for denne er 10 ganger bedre. Kan trygt kjøpes uprøvd, alle liker den Heisann! Tilbakemelding fra jeg som hadde bestilt den på Strawberrynet. Parfymen har ankommet og den falt virkelig i smak. Lukter deilig rent og delikat. Nydelig flaske også. Anbefales!
Parfumfreek Skrevet 27. august 2007 #43 Skrevet 27. august 2007 Heisann! Tilbakemelding fra jeg som hadde bestilt den på Strawberrynet. Parfymen har ankommet og den falt virkelig i smak. Lukter deilig rent og delikat. Nydelig flaske også. Anbefales! Tjo - da kan jeg puste lettet ut :-D Det var fint du likte den, det skal egentlig noe til og ikke like den - Iallefall når det dreier seg om lette parfymer. Flasken er herlig!
mee mee Skrevet 27. august 2007 #44 Skrevet 27. august 2007 da vil jeg anbefale en fra l`occatine... den er laget av kirsebær blomster. veldig lett, litt søt og feminin.
Gjest *smak* Skrevet 27. august 2007 #45 Skrevet 27. august 2007 Poison er ikke en lett duft, den vil jeg absolutt ikke anbefale. Ts spør jo etter lette dufter. Ser at Laura Biagotti sine parfymer, Laura og Aqua di Roma ikke er nevnt her. De vil jeg absolutt anbefale. De er lette og lukter rent.
gizmoo Skrevet 27. august 2007 #46 Skrevet 27. august 2007 Prøv en av escada parfymene! Det er nesten de eneste jeg kan bruke... Alle andre mister sin lukt når de kommer på huden min. Den nyeste sommerparfymen til escada er kjempe frisk og god og escada into the blue!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå