Gjest Deception Skrevet 15. august 2007 #21 Skrevet 15. august 2007 Jeg vil foreslå enten DKNY Woman (litt sitrusaktig, ikke stikkende), Gucci Envy (den grønne, lukter "grønt", friskt og lett, ikke fruktig), Lancome Aroma Source (bodyspray som lukter nydusjet), eller Donna Karan Cashmere Mist (lukter litt varmt, pudrete, men ikke søt). Glow er heller ikke så dum, den vurderer jeg selv.
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2007 #22 Skrevet 15. august 2007 Armani white er absolutt helt nydelig. Dufter lett, ren, mild og gooood. Anbefales. Jeg som anbefalte Glow og Lovely: Helt enig! Armani white er noe av den nydeligste man kan lukte. Som du sier lukter den lett, ren og mild Anbefales også! Hvis du ikke skulle finne den, er Armani white det samme som den nye armani - red edition. Kjøper du red edition støtter du aids tror jeg.
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2007 #23 Skrevet 15. august 2007 Kjøper du red edition støtter du aids tror jeg. Oj, jeg mente aids offere, du gir på en måte donasjon når du kjøper parfymen
HjerterDame Skrevet 15. august 2007 #24 Skrevet 15. august 2007 Jeg synes L'Occitaine har mange lette og gode lukter. Min favoritt er den nye med kirsebær.
Gjest Gjest_Nina_* Skrevet 15. august 2007 #25 Skrevet 15. august 2007 Du som lurte på det med Green Tea: De typene jeg har sett, er Green Tea (den originale, lysegrønne med hvit skrift), Green Tea Revitalize og Green Tea Tropical. Jeg har aldri hørt om Iced Green Tea, for å være ærlig. Kanskje de ikke fører den lenger? Forøvrig synes jeg Cubus har et bedre utvalg enn parfymerier når det kommer til disse parfymene.
Parfumfreek Skrevet 15. august 2007 #26 Skrevet 15. august 2007 Det er en til jeg bare MÅ anbefale! Eclat D'Arpege fra Lanvin! http://us.strawberrynet.com/productDetail....37&goChar=L Lett å finne i nettbutikker, men finnes ikke i Norge. Den må derfor kjøpes uprøvd ... Den er veldig populær i utlandet, men er vel nærmest ukjent her tror jeg. Den er utrolig behagelig, delikat og mild, og er en slik type som "alle" liker. Passer på alt fra unge jenter til gamle damer. Datteren min på 21 har den (hun blir kvalm av nesten alle parfymer), jeg har den, og en kollega på 50-60 har den. Hvis jeg skal sammenligne den med noen, blir det D&G Light Blue (som jeg ikke liker) og Moschino's I love Love - men ikke sammenlign for mye, for denne er 10 ganger bedre. Kan trygt kjøpes uprøvd, alle liker den
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2007 #27 Skrevet 15. august 2007 Poisen er en god parfyme. Den er ikke av de letteste men den er ikke så veldig tung heller alts¨å. Anbefaler å prøve den
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2007 #28 Skrevet 15. august 2007 Opium er varm og krydret , kanskje ikke den letteste men veldig veldig god. Dessuten er white diamonds fra E.Arden nydelig. Skjønner ikke hvorfor ikke flere bruker den lenger ??
Parfumfreek Skrevet 16. august 2007 #29 Skrevet 16. august 2007 Spørs om ikke du er en liten ertekrok ..
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2007 #30 Skrevet 16. august 2007 Armani white, er det hele navnet? Eler er det den sensai white note eller hva den nå heter?
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2007 #31 Skrevet 16. august 2007 Det er en til jeg bare MÅ anbefale! Eclat D'Arpege fra Lanvin! http://us.strawberrynet.com/productDetail....37&goChar=L Lett å finne i nettbutikker, men finnes ikke i Norge. Den må derfor kjøpes uprøvd ... Den er veldig populær i utlandet, men er vel nærmest ukjent her tror jeg. Den er utrolig behagelig, delikat og mild, og er en slik type som "alle" liker. Passer på alt fra unge jenter til gamle damer. Datteren min på 21 har den (hun blir kvalm av nesten alle parfymer), jeg har den, og en kollega på 50-60 har den. Hvis jeg skal sammenligne den med noen, blir det D&G Light Blue (som jeg ikke liker) og Moschino's I love Love - men ikke sammenlign for mye, for denne er 10 ganger bedre. Kan trygt kjøpes uprøvd, alle liker den denne fikk jeg lyst å prøve! du virker veldig overbevisende der assa! koster 204 kr for 30 ml, og med rabatt kommer jeg under 200 kr og slipper toll osv. eller kosta det 230 for 50 ml tro? lønner det seg like bra eller?
Gjest Møll Skrevet 16. august 2007 #32 Skrevet 16. august 2007 Det er en til jeg bare MÅ anbefale! Eclat D'Arpege fra Lanvin! http://us.strawberrynet.com/productDetail....37&goChar=L Lett å finne i nettbutikker, men finnes ikke i Norge. Den må derfor kjøpes uprøvd ... Den er veldig populær i utlandet, men er vel nærmest ukjent her tror jeg. Den er utrolig behagelig, delikat og mild, og er en slik type som "alle" liker. Passer på alt fra unge jenter til gamle damer. Datteren min på 21 har den (hun blir kvalm av nesten alle parfymer), jeg har den, og en kollega på 50-60 har den. Hvis jeg skal sammenligne den med noen, blir det D&G Light Blue (som jeg ikke liker) og Moschino's I love Love - men ikke sammenlign for mye, for denne er 10 ganger bedre. Kan trygt kjøpes uprøvd, alle liker den Herved bestilt. Litt risky å bestille uten å ha luktet på den først, men denne høres jo helt fantastisk ut da.
Gjest Borghild Skrevet 16. august 2007 #33 Skrevet 16. august 2007 Gucci Envy me er god. La Coste Toutch of Spring også.
Parfumfreek Skrevet 16. august 2007 #35 Skrevet 16. august 2007 Herved bestilt. Litt risky å bestille uten å ha luktet på den først, men denne høres jo helt fantastisk ut da. Huttetu, håper jeg ikke har lurt dere nå altså Neida, jeg tror denne er ganske safe! Få høre hva du synes etterhvert da :icon_smile:
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2007 #36 Skrevet 16. august 2007 Gucci Envy me er god. La Coste Toutch of Spring også. æsj. du har motsatt smak av meg boghilde. har du lyst hår du?
Parfumfreek Skrevet 16. august 2007 #37 Skrevet 16. august 2007 æsj. du har motsatt smak av meg boghilde. har du lyst hår du? Vi diskuterer "lette" parfymer her - du kan heller lage din egen tråd med de aller mest "heavy" parfymene ....
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2007 #38 Skrevet 18. august 2007 Jeg som anbefalte Glow og Lovely: Helt enig! Armani white er noe av den nydeligste man kan lukte. Som du sier lukter den lett, ren og mild Anbefales også! Hvis du ikke skulle finne den, er Armani white det samme som den nye armani - red edition. Kjøper du red edition støtter du aids tror jeg. armani red edition kjøpte jeg i dag, den er kjempegod! takk for tipset! :bukke: men glow, den likte jeg ikke.
Snuppelura Skrevet 18. august 2007 #39 Skrevet 18. august 2007 Jeg synes "Clean Fresh Laundry" er en lett og god duft
Gjest Borghild Skrevet 18. august 2007 #40 Skrevet 18. august 2007 æsj. du har motsatt smak av meg boghilde. har du lyst hår du? Ja jeg har lyst hår. Og jeg heter ikke Borghilde, men Borghild! Og sist men ikke minst, det er IKKE interessant å vite at vi har motsatt smak! Liker vel Tresor, Poison og sånne parfymer du da. Her diskuterer vi LETTE parfymer!!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå