Sjokoladebiten Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 har igjen begynt å få irriterende nupper og uren hud i ansikt og på rygg, og har derfor begynt med basiron ac 5% salven, som jeg har hatt gde erfaringer med.Men som før merker jeg at den tørker ut huden veldig, særlig rundt munnpartiet. Pleier aldri å ha tørr hud, og aner derfor ikke hvilken dagkrem jeg bør kjøpe. Noen tips til en krem som ikke er for fet, siden jeg jo prøver å få vekk urenhetene? (:
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Jeg har uren hud, men veldig tørr hud. Jeg er veldig fornøyd med decleors ansiktsessens, Neroli (til vanlig hud). den har balansert huden min og gir fukt.
Gjest Saramia Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Bruk aloe vera. Ta et blad fra planten og gni på
Rexina Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Prøv Avene på apoteket. de har en krem som heter Clean-AC, og er laget spesielt til det formålet:) Du kan lese mer om den her.
Gjest Gjest_Jorunn_* Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 Skjønnhet kommer innenfra:) Derfor er et godt råd å bruke f.eks nattlysoljekapsler. Det får du kjøpt overalt, og hjelper til å smøre huden innenfra, så slipper du så mye klin OPPÅ ansiktet. Hjelper meg når jeg bruker basiron, men jeg tar nattlysolje hele tiden da..
~white lady~ Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 Anbefaler A-Creme, fungerer veldig bra på min tørre blandingshud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå