Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i løpet av sommeren blitt veldig glad i å gå med skjørt, og har da brukt sandaler eller lave pumps til, er nemlig ganske høy og føler meg ikke vell med hæler til hverdags.

Men til høsten blir det jo litt kjølig med sandeler, så jeg trenger noen tips til støvletter som ikke har hæl (ev. veldig lav hæl) eller andre sko som er fine til skjørt. Bruker gjerne litt røffe skjørt i dongeristoff.

Er i begynnelsen av 20-årene, så det må ikke se kjærringaktig ut, og så kan de ikke være hvite :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har i løpet av sommeren blitt veldig glad i å gå med skjørt, og har da brukt sandaler eller lave pumps til, er nemlig ganske høy og føler meg ikke vell med hæler til hverdags.

Men til høsten blir det jo litt kjølig med sandeler, så jeg trenger noen tips til støvletter som ikke har hæl (ev. veldig lav hæl) eller andre sko som er fine til skjørt. Bruker gjerne litt røffe skjørt i dongeristoff.

Er i begynnelsen av 20-årene, så det må ikke se kjærringaktig ut, og så kan de ikke være hvite :)

Både Eurosko, dna og skoringen har svarte støvletter uten hæl eller med veldig lav hæl i høstkolleksjonene sine, sannsynligvis har de andre skokjedene også dette. Sjekk ut hjemmesidene deres da vel? Mye tøft i høstkolleksjonene i år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...