Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som kjøper typiske årstidparfymer, hvordan får dere brukt de opp før de blir gamle? Mange parfymer jeg lukter på vil feks passe godt på sommeren, men hvis jeg bare skal bruke den 2-3 mnd vil jeg jo ha en flaske på 50 ml i 10 år? Eller?

Og hvilke parfymer er typiske årstidparfymer kontra helårsparfymer for deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier aldri å kjøpe årstid parfyme.. du mener sånne limitidet edition sommerdufter? Men oppbevar parfymen mørkt, i romtemp. de skal vare i opp til 36 måneder, sikkert lenger hvis du oppbevarer de riktig :) se på esken eller under parfymen så står det ett tall :) Jeg bruker ikke årsparfymer bruker de jeg føler for, en dag er det en tung, litt krydret.. passer godt på høsten/vinteren, men jeg bruker det på sommeren også. Jeg har 7 parfymer og håper de vil beholde sin lukt. Mitt råd er å aldri kjøpe en parfyme med pumpe, det kommer luft inn i flaska og parfymen til slutt etter 5 måneder - 1 år, skifter den farge og lukter vondt.

Gjest Saramia
Skrevet

Jeg tar dobbel dose av de. Da forsvinner de fortere og er brukt opp på 2-3 mnd. Perfekt :)

Skrevet
Jeg tar dobbel dose av de. Da forsvinner de fortere og er brukt opp på 2-3 mnd. Perfekt :)

Ikke aktuelt for meg! Jeg bruker en eller maks to spray per dag. Ønsker ikke å stinke parfyme!

Skrevet

Jeg synes også det er vanskelig å få brukt opp parfymene mine, og noen av de jeg har er nok strengt tatt gått ut på dato. Problemet er at jeg kjøper nye litt for ofte...Og det er jo enda mer fristende nå, ettersom det er blitt mer og med vanlig å ha forskjellige parfymer alt etter årstid.

Gjest Deception
Skrevet

Så lenge parfymene oppbevares mørkt og forholdsvis kjølig (ikke kjøleskap, det er for kaldt), holder de seg i mange år, og kan godt tas fram neste sommer. Du merker raskt om en parfyme har blitt dårlig, men det har aldri skjedd meg, og jeg har veldig mange forskjellige.

Skrevet

Har hatt problemer selv med å bruke opp parfymene mine men etter at jeg begynte å ta med parfyme i veska på jobb går det unna. Sprayer meg flere ganger om dagen og da har jeg ikke en parfyme mer enn en mnd av gangen.

Også lukter jeg godt hele tiden.

Har i tilegg funnet ut at jeg kan gi føttene mine en ekstra dusj så slipper jeg ubehagelig lukt derfra i også

Skrevet
Har hatt problemer selv med å bruke opp parfymene mine men etter at jeg begynte å ta med parfyme i veska på jobb går det unna. Sprayer meg flere ganger om dagen og da har jeg ikke en parfyme mer enn en mnd av gangen.

Har i tilegg funnet ut at jeg kan gi føttene mine en ekstra dusj så slipper jeg ubehagelig lukt derfra i også

Huttetu! Sjefen min tror også at hun lukter så godt hele dagen - Ingen andre som synes det riktignok, hele bygningen stinker og vi andre har til tider pusteproblemer. Sitter jeg i samme bil som henne, må jeg rulle ned vinduet, og jeg unngår så godt det lar seg være å sitte ved siden av henne. Føler meg helt sjuk av stanken! Den oppfatningen du har av parfyme, er veldig misforstått!

For Guds skyld - Dere trenger ikke bruke opp parfymene deres fortest mulig. De holder seg i årevis når de ikke står framme i lys/varme. Når høsten kommer gleder jeg meg til å ta fram høst/vinterparfymene mine - like spennende hvert år

Skrevet

Uff, da hva slags parfyme bruker sjefen din da tro ?

Tenk om det lukter så mye av meg også da ? Jeg som skrev innlegget om at jeg har med parfymen på jobben.

Men jeg bruker Pisen og den er ikke så sterk så håper det ikke er den hun bruker også for da må jeg kanskje revurdere dette litt.

Skrevet

Jeg vet det sies at de går ut på dato, men jeg har ikke merket noe til at lukten forsvinner av de i alle fall, og jeg oppbevarer mine i skapet på badet.

Skrevet

Sprayer du deg hele dagen med Poison????? Åh, gud... Er du sikker på at du ikke bruker litt mye??

Skrevet

Det hørtes litt overdrevent ut, ja....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...