imeria Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Hei! Jeg er interessert i å prøve mineral sminke, og siden isadora er lettest å få tak i for meg, lurer jeg på om noen av dere har prøvd det? Jeg tenkte da spesielt på pudderer, evt. foundation'en. Hva er egentlig den største forskjellen på pudder og foundation når det gjelder mineral sminke? Begge deler er jo i 'pudder' form. Og til dere som har prøvd isadoras mineralsminke - kan dere skrive noen ord om hva dere synes? Jeg har lest litt her og der, men begynner å bli litt forvirret. Hvis det er noen som har prøvd ut andre merker, f.eks EM, i.d., Kissme o.l., så er det veldig fint om dere skriver litt om det og Om det anbefales eller ikke. Jeg er også veldig usikker på hvilken farge jeg skal velge. Noen som har noen forslag? Jeg har rødt hår og fregner, og huden i ansiketet er ganske lys - men fregene får det til å se ut som om jeg er brunere enn det jeg enegtlig er... (jeg har blandingshud -fet hud...tror jeg, hehe). Takker for svar :D
Quirky Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Dette har vært tatt opp en million ganger før. Bruk søkefunksjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå