Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette? Jeg tenker på Helly Hansen (men ikke nødvendigvis), litt sånn gammeldags regnjakke. Tynt stoff, ensfargede, med hette og firkantede lommer forran (fant ikke bilde). Noen bruktbutikker i Bergen som evt. kan ha? Nettbutikker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvde en regnkåpe på Lindex her om dagen, rakk til midt på låret omtrent, og fantes i sort og rød, og var med hette. Typisk tynt stoff som det var i regntøy i gamle dager da jeg var liten. Var faktisk litt stilig, angrer på at jeg ikke kjøpte den.

Skrevet

Var det no' form (etter figuren) eller var den helt rett? I så fall - var det belte i livet? :)

Skrevet

Den var litt innsvingt, men kunne godt vært mer. Dessverre ikke belte.

Skrevet

Er det regnjakke i tynt stoff som er retro? Jeg ville trodd det var de gamle regnjakkene i tykt, litt stivt stoff. Det var slik de var i min barndom, men kanskje jeg er for gammel? :ler:

Skrevet
Er det regnjakke i tynt stoff som er retro? Jeg ville trodd det var de gamle regnjakkene i tykt, litt stivt stoff. Det var slik de var i min barndom, men kanskje jeg er for gammel? :ler:

:ler: Retro er kanskje litt feil begrep, men sånne man gikk med før når man var liten, type gul Helly Hansen.

Gjest Gjest_Ida_*
Skrevet
Prøvde en regnkåpe på Lindex her om dagen, rakk til midt på låret omtrent, og fantes i sort og rød, og var med hette. Typisk tynt stoff som det var i regntøy i gamle dager da jeg var liten. Var faktisk litt stilig, angrer på at jeg ikke kjøpte den.

Hva var prisen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...