Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en CB EL test i dag, den viste positivt, også tok jeg en billigtest, den viste 2 streker, men den ene streken var svakere.

Teststreken på billigtester må jo være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken for at det skal være EL.

Har jeg EL eller ikke? Eller kanskje betyr det at jeg skal ha EL snart og derfor var den ene streken svakere enn andre? :vetikke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme erfaring som jeg har gjort meg. Så nå sier jeg at en strek er en strek og testen er positiv. Den blir jo aldri like sterk eller sterkere enn kontrollstreken på billigtestene.

Skrevet

Tja. CB-testene skal jo egentlig slå ut opptil to dager før EL. Men kanskje det betyr at du hadde EL da du tok test, og nå har du ikke EL lenger?

Skrevet

Når jeg ble gravid med sønnen min tok jeg el test 2 ganger om dagen med de der billigtestene. De ble aldri positive, men gravid ble jeg :) Teststrekene ble riktignok veldig sterke de dagene jeg hadde symptomer på EL - nesten like sterke som kontrollstreken. Men aldri sånn at jeg kunne si at testen var positiv.

Ville nok stolt på CB ja ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...