kitekatt Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Laura Mercier’s Almond Coconut Perfume. står litt om den her Andre forslag?
kitekatt Skrevet 14. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 14. august 2007 Glem det, fant Azuree Solieil av estee Lauder (tom Ford) på nett og fikk kjøpt fra Auatralia!!! Hurra!!!! 60 dollar for 50 ml!!! hvis andre leter etter samme finnes den her https://www.fragrancesandcosmetics.com.au/
Mediocre Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Den høres god ut! Og jeg som lovet meg selv å ikke handle noe på en stund..
Parfumfreek Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 (endret) Glem det, fant Azuree Solieil av estee Lauder (tom Ford) på nett og fikk kjøpt fra Auatralia!!! Hurra!!!! 60 dollar for 50 ml!!! hvis andre leter etter samme finnes den her https://www.fragrancesandcosmetics.com.au/ Så flott at du fant den da Tror nok den er det beste alternativet når det gjelder kokos - de andre jeg vet om er ikke så friske. Men du kitekat - kan jeg spørre hvor mye du måtte betale i porto fra den nettbutikken? Og vet du hva - de erstatter faktisk tollutgifter på lik linje med SN! Da kan du sikkert maile/faxe inn kvitteringen, skrive på ordrenummer osv. Så får du penger til å handle mer Oj, når jeg ser litt bedre etter, er det gratis levering her også, som på SN Endret 14. august 2007 av Parfumfreek
kitekatt Skrevet 14. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2007 (endret) Så flott at du fant den da Tror nok den er det beste alternativet når det gjelder kokos - de andre jeg vet om er ikke så friske. Men du kitekat - kan jeg spørre hvor mye du måtte betale i porto fra den nettbutikken? Og vet du hva - de erstatter faktisk tollutgifter på lik linje med SN! Da kan du sikkert maile/faxe inn kvitteringen, skrive på ordrenummer osv. Så får du penger til å handle mer Oj, når jeg ser litt bedre etter, er det gratis levering her også, som på SN Jepp! Visste ikke om den nettbutikken, men den var jo genial er kjempeglad, hadde helt gitt opp den parfymen, jeg den er ikke like billig som SN, da men et greit alternativ. Hvor så du at de refunderer toll osv? Finner ikke det jeg.. Endret 14. august 2007 av kitekatt
Parfumfreek Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 Jepp! Visste ikke om den nettbutikken, men den var jo genial er kjempeglad, hadde helt gitt opp den parfymen, jeg Den nettbutikken der skal jeg se litt mer på! (burde kanskje ikke gjort det .. ) Jeg forstår godt at du er glad, jeg vet akkurat hvor frustrerende det er å ikke finne en parfyme!
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2007 #7 Skrevet 14. august 2007 Det er en på vita nå de remklamerer for den i bladet deres. Den er liten veskeparfyme og lukter kokos. De hadde den i fjord på cubus, jeg ga den til moren min veldig god nam nam
Parfumfreek Skrevet 14. august 2007 #8 Skrevet 14. august 2007 Glem det, fant Azuree Solieil av estee Lauder (tom Ford) på nett og fikk kjøpt fra Auatralia!!! Hurra!!!! 60 dollar for 50 ml!!! hvis andre leter etter samme finnes den her https://www.fragrancesandcosmetics.com.au/ Nå sjekket jeg litt mer på denne nettbutikken - prisene er oppgitt i Australia Dollars som ligger lavere enn Us Dollars. 60 USD = 352,- 60 AUD = 295,- Så prisen ble grei den
kitekatt Skrevet 14. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 14. august 2007 Nå sjekket jeg litt mer på denne nettbutikken - prisene er oppgitt i Australia Dollars som ligger lavere enn Us Dollars. 60 USD = 352,- 60 AUD = 295,- Så prisen ble grei den Vet det men det er fortsatt dyrere enn SN..men et godt alternativ hvis det er tomt på SN feks
Mischa Skrevet 14. august 2007 #10 Skrevet 14. august 2007 Ooh herlig tips Så bra du fant parfymen kitekatt. Håper du blir fornøyd. Jeg elsker min! Syns ikke det er en dominerende kokosluft, så sånn sett er den helt perfekt. Ikke for tung og kvalmende som mange andre er.. Godt kjøp! Også fin pris
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2007 #11 Skrevet 14. august 2007 Ralph Lauren Hot er og litt kokosaktig synes jeg. Hot
Gjest Saramia Skrevet 14. august 2007 #12 Skrevet 14. august 2007 Jeg pleier bare å ta en kokosnøtt og lage hull i den. Får ut melken og så gnir jeg den der jeg tar vanlig parfyme. Billig og funker som bare fy!
Parfumfreek Skrevet 14. august 2007 #14 Skrevet 14. august 2007 Vet det men det er fortsatt dyrere enn SN..men et godt alternativ hvis det er tomt på SN feks Tror endel er dyrere, men noe er faktisk billigere også, så lurt å sjekke begge steder før vi bestiller. Det som er kjekt med SN er at prisen er oppgitt i norske kroner også
kitekatt Skrevet 15. august 2007 Forfatter #15 Skrevet 15. august 2007 Pokker!!! Fkk mail idag om at de ikke sender til Norge. mailet tilbake og spurte om de sender til sverige, for da kan en veninne der sende den videre til meg, men har ikke fått svar. dette var imorges
Fresi Skrevet 15. august 2007 #16 Skrevet 15. august 2007 Pokker!!! Fkk mail idag om at de ikke sender til Norge. mailet tilbake og spurte om de sender til sverige, for da kan en veninne der sende den videre til meg, men har ikke fått svar. dette var imorges Æsj! Var innom nettsiden i går etter å ha lest tråden her og det var jo et fantastisk utvalg der. Jeg fikk inntrykk av at de sendte til hele verden, jeg, basert på info på siden. Dobbeltæsj.
Parfumfreek Skrevet 15. august 2007 #17 Skrevet 15. august 2007 Jøss så rart, de skrev jo til og med at de erstattet tollutgifter til visse europeiske land. Men du kitekat - du må ha denne! Har du handlet på Ebay før? http://search.ebay.com/azuree-soleil_W0QQ_...ssPageNameZWD2S
kitekatt Skrevet 15. august 2007 Forfatter #18 Skrevet 15. august 2007 (endret) Jøss så rart, de skrev jo til og med at de erstattet tollutgifter til visse europeiske land. Men du kitekat - du må ha denne! Har du handlet på Ebay før? http://search.ebay.com/azuree-soleil_W0QQ_...ssPageNameZWD2S Ja det har jeg Tusen takk! Skal sjekke ut de Edit: Dette avaret fikk jeg fra fresh nå: Thank you for contacting Fresh regarding your beauty needs. We are able to ship skincare and make up to sweeten and Norway, however we are not able to ship fragrances. If you visit our USA website you will be able to view the full selection of what Fresh can ship to you in either country. Da blir det ebay! Men det kan være greit for dere andre å vite også Endret 16. august 2007 av kitekatt
Mediocre Skrevet 16. august 2007 #20 Skrevet 16. august 2007 Det er en på vita nå de remklamerer for den i bladet deres. Den er liten veskeparfyme og lukter kokos. De hadde den i fjord på cubus, jeg ga den til moren min veldig god nam nam Kjøpte denne i dag, veldig god!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå