Gå til innhold

Kattunge til meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg leter etter en liten pus..helst vil jeg ha den når den er minst mulig..8 uker :) Vil ha en korthåret søt en..helst sort/hvit. Ikke langhåret.

Innlegget er endret.

Det er i henhold til Kvinneguidens regler ikke lov med kjøps-, salgs eller gibortannonser.

Veslejenta - moderator

Endret av Veslejenta
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kattunger skal ikke tas fra moren før de er minst 12 uker gamle. Håper du finner en pus!

:)

Skrevet

På Finn.no er det masse kattunger som leter etter nye hjem...

Skrevet

Nå kommer gjest_trixie til å lage en ny tråd igjen om katter og når de er leverings klare p.g.a du vil ha en på 8 uker. Merkelig utsagn av deg at du vil ha en som helst er 8 uker.. På finn.no og dyrebeskyttelsen kan du finne katter samt i aviser o.l :)

Gjest milkyway
Skrevet (endret)

KATT ONGER SKAL IKKE FORLATE KATTE MOR FØR DE ER MINST 15 UKER GAMMLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DETTE ER DYRE PLAGERI!!!!!!!!

DETTE SKAL DU BARE GLEMME!!!!

mvh KGs dyresnut :)

Endret av Scorpina
Skrevet

Hvis du bpr i kr.sand så kan du gå innom DB. Da kan du få mine siden ejg bare passer på dem. De er 11 uker gamle og er sort/hvit. Men du må ta begge for de er søsken og de er så glade i hverandre

Skrevet

Jeg så en annonse i går på Finn.no på en kattunge som bare måtte gis bort 4 UKER gammel. 4!!!

Sendte en mail (med fullt navn) der jeg tipset om Mattilsynets syn på saken, og at jeg gladelig ville opplyse dem om sånne overtramp. :sjenert:

Men til ts; det er sååå masse nydelige puser der ute, så kos deg med å finne den rette!

Da jeg kjøpte rasekatt måtte jeg vente til han var 12 uker gammel, og var litt redd for at det ville gjøre han vanskeligere å bli kjent med. Men jeg har fått en fantastisk trygg katt som ikke er redd noenting, inkludert å være med familien på båttur i 30 knop +. Han fikk tid til å lære å bli et sosialt vesen sammen med søsknene, og det har gjort han til verdens størte kosegris. I tillegg er han veldig renslig og veloppdragen inne.

Når du finner drømmepusen anbefaler jeg deg å høre om de kan beholde han hos mamman til 12 uker. :jepp:

Skrevet

Bra du sa ifra la flaca!

Jeg skjønner meg ikke helt hva folk tenker med som bare gi bort kattene før tiden. De fleste som har katt vet jo at dem ikke skal gis bort så tidlig..

Skrevet
KATT ONGER SKAL IKKE FORLATE KATTE MOR FØR DE ER MINST 15 UKER GAMMLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DETTE ER DYRE PLAGERI!!!!!!!!

DETTE SKAL DU BARE GLEMME!!!!

mvh KGs dyresnut :)

12 uker.... 15 er vel litt drøyt..

Gjest milkyway
Skrevet

Som om ikke resten av innlegget var overdrevet :)

Gjest Jenna88
Skrevet

Hei!

Vil anbefale deg til å sjekke ut følgende:

www.dyrenett.no

www.finn.no

Her finner du mange katteannonser. :-)

Lykke til med anskaffelsen. Ikke glem at katten MÅ være MINST 12 uker når den forlater moren.

Mvh Jenna.

Jeg leter etter en liten pus..helst vil jeg ha den når den er minst mulig..8 uker :) Vil ha en korthåret søt en..helst sort/hvit. Ikke langhåret.

Innlegget er endret.

Det er i henhold til Kvinneguidens regler ikke lov med kjøps-, salgs eller gibortannonser.

Veslejenta - moderator

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...