Gjest Kristin_ Skrevet 19. august 2007 #22 Skrevet 19. august 2007 De laget 11 sesonger, hvis jeg ikke tar helt feil. Hele serien ble egentlig avsluttet i 10. sesong, men så kom de tilbake igjen til enda en sesong. Men nå skal det visstnok være helt slutt.
Gjest ¤*Morgensol*¤ Skrevet 22. august 2007 #23 Skrevet 22. august 2007 Reprise på 7th Heaven? Så nettopp på programoversikten til TV2. Når sesong 11 er ferdig, begynner de med sesong 1 igjen.
Amalie_85 Skrevet 23. august 2007 #24 Skrevet 23. august 2007 Hvem i all verden er ho blonde jenta og ho rødhåra? jeg blir sliten hver gang de dukker opp. skjønner egentlig ikke hvorfor jeg sitter å ser på det, syns det er blitt skikkelig dårlig (ikke at jeg syns det noen gang har vært så bra)
Amalie_85 Skrevet 23. august 2007 #26 Skrevet 23. august 2007 Det og, og hvorfor skal Sandy og Martin gifte seg? Ho hadde jo en annen kjæreste
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2007 #28 Skrevet 23. august 2007 Det showet gir meg spyfornemmelser.. Maken en "stepfordsk" fremstilling av verden skal du lete lenge etter!!
Gjest ¤*Morgensol*¤ Skrevet 23. august 2007 #30 Skrevet 23. august 2007 Han har forstørret hjerte. Kan ha igjen 1 år å leve (hvis jeg har forstått det rett).
MaryJane Skrevet 29. august 2007 #31 Skrevet 29. august 2007 Jeg blir helt matt av det der Sandy og Martin-dramaet! Kan hun ikke bestemme seg for om hun vil være sammen med ham eller ikke, og om hun vil være sammen med han der Daniel eller ikke?! Må hun ringe presten hver gang de kommer for å spørre om hun burde bli sammen med den eller den? Og så sier de nei, hun burde vel kanskje bare være venner med dem. Og så gjør hun det stikk motsatte. Men så ombestemmer hun seg, og vet ikke hvordan hun skal få avsluttet forholdet (ringe presten igjen). Får beskjed om å snakke med fyren og si det rett ut, så da bestemmer hun seg for å gifte seg med Martin i stedet, for DA må jo han andre fyren skjønne at hun ikke vil være sammen med ham.... Jizes! Synes de hopper over litt handling fra episode til episode. Har ikke fulgt veldig med på serien, kun fra slutten av forrige sesong. Og plutselig hadde det skjedd en hel masse da neste sesong begynte. I gårsdagens episode skulle det liksom forestille at han dødde der ute på parkeringsplassen og kom til himmelen, men fikk leve likevel. og så kom han hjem som om ingenting hadde hendt, og skulle feire jul med alle sammen hjemme. Neste episode hadde julen vært, og det var langt over nyttår. Fikk vi ikke se julen da? Når alle skulle komme hjem? Føler meg liksom snytt for noe her.
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2007 #32 Skrevet 29. august 2007 Synes de hopper over litt handling fra episode til episode. Har ikke fulgt veldig med på serien, kun fra slutten av forrige sesong. Og plutselig hadde det skjedd en hel masse da neste sesong begynte. I gårsdagens episode skulle det liksom forestille at han dødde der ute på parkeringsplassen og kom til himmelen, men fikk leve likevel. og så kom han hjem som om ingenting hadde hendt, og skulle feire jul med alle sammen hjemme. Neste episode hadde julen vært, og det var langt over nyttår. Fikk vi ikke se julen da? Når alle skulle komme hjem? Føler meg liksom snytt for noe her. Sikkert fordi de ikke fikk de som spiller de andre barna i familien til å komme tilbake til serien, selv for en gjesteopptreden. Og så virket det litt lite troverdig at ingen av Camden-ungene skulle komme hjem og besøke den potensielt dødsyke faren, så de latet bare som om de hadde vært der uten at det ble vist på tv.
MaryJane Skrevet 30. august 2007 #33 Skrevet 30. august 2007 Ja, sikkert. Men jeg gledet meg liksom til at alle skulle være med i en episode, sånn som i bryllupet til Simon og Rose.
iingvild Skrevet 31. august 2007 #34 Skrevet 31. august 2007 Ja jeg vet, og så ventet hun tvillinger. Men onsdag tror jeg det var så hadde hun en unge og ventet tvillinger sammen med de to andre parene (hvor alle sto sammen og jublet). Og på torsdag så hadde mary tre barn og lucy hadde mistet barne og gått gjennom en vondt sommer.. Følte bare at det manglet et par episoder der.. Det manglet ikke episoder, men du så siste episode i sesong 10 og første i sesong 11. Da var det "en sommer mellom". Lucy var ikke kommet langt i sitt tvillingsvangerskap, mens de andre ikke hadde så mye kontakt med familien at de hadde kommet såpas langt at de fødte sine barn i løpet av sommeren. *Kjedelig at det ikke kommer fler episoder.*
Gjest Tweek Skrevet 31. august 2007 #35 Skrevet 31. august 2007 OK! Men syntes ikke det var noe særlig at dem hoppet over sommeren da, hehe.
MaryJane Skrevet 6. september 2007 #36 Skrevet 6. september 2007 Ja, de kunne jo ha referert litt mer til den sommeren da, eller tatt opp tråden der de sluttet. Noen som vet om Lucy og Kevin flytter til Crossroads eller? Så ut som det hølet der.
Gjest ¤*Morgensol*¤ Skrevet 12. september 2007 #37 Skrevet 12. september 2007 Siste episode i dag. Etter det, kun reprise.
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2007 #38 Skrevet 12. september 2007 Siste episode i dag. Etter det, kun reprise. Litt dumt at de ikke skal sende mer, men kanskje like greit, syns at den siste sesongen var dårlig. Ikke så koselig som de andre... Huff hva skal man nå se på? Har sett de gamle episodene mer enn en gang, så jeg tror ikke jeg skal se de igjen. Jaja, bedre tid til å gjøre andre ting:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå