Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle prøvere og verpesyke!

Snakket med ei dame som er " helsekostfanatiker", og hun kunne fortelle at nattlysolje i kombinasjon med zink er bra mot pms, men også der ting tar tid med å få frøet plassert i livmoren! Og det er helt ufarlig, i motsetning til dong quan der en må slutte etter eggløsning for å unngå SA.

For å bedre sjansene bør mannen ta zink også. Det var visst menn med betraktelig dårlig sædkvalitet som etter ei stund på zink fikk fart i sakene!

Jeg stakk iallefall ut og kjøpte dette på helsekost igår, og mannen i mitt liv kommer til å finne en zinktablett på frokosttallerkenen sin hver morgen fremover....

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Mamma til 3_*
Skrevet

Grapefruktjuice og solvipect kan også kanskje hjelpe. Jeg fikk det tipset av ei venninne etter at vi hadde prøvd på førstemann i nesten 10 måneder.

I uka opp mot EL tok jeg ett glass grapefruktjuice morgen og kveld. Dette skal stimulere til mer EL slim. Tok også solvipect ca tre timer før vi hoppet til køys ;), det løser opp EL slimet og hjelper svømmerne til å finne lettere frem. (viktig å slutte med dette så snart EL er over)

Den måneden satt førstemann. Prøvde også dette med de to neste og det gikk i første prøveperiode.

Hvorvidt det har noe for seg aner jeg egentlig ikke. Kanskje det bare hjalp meg med å slappe av fordi jeg følte at jeg gjorde noe selv?

Lykke til alle prøvere! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...