skruf Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Hei alle prøvere og verpesyke! Snakket med ei dame som er " helsekostfanatiker", og hun kunne fortelle at nattlysolje i kombinasjon med zink er bra mot pms, men også der ting tar tid med å få frøet plassert i livmoren! Og det er helt ufarlig, i motsetning til dong quan der en må slutte etter eggløsning for å unngå SA. For å bedre sjansene bør mannen ta zink også. Det var visst menn med betraktelig dårlig sædkvalitet som etter ei stund på zink fikk fart i sakene! Jeg stakk iallefall ut og kjøpte dette på helsekost igår, og mannen i mitt liv kommer til å finne en zinktablett på frokosttallerkenen sin hver morgen fremover....
Gjest Gjest_Mamma til 3_* Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Grapefruktjuice og solvipect kan også kanskje hjelpe. Jeg fikk det tipset av ei venninne etter at vi hadde prøvd på førstemann i nesten 10 måneder. I uka opp mot EL tok jeg ett glass grapefruktjuice morgen og kveld. Dette skal stimulere til mer EL slim. Tok også solvipect ca tre timer før vi hoppet til køys , det løser opp EL slimet og hjelper svømmerne til å finne lettere frem. (viktig å slutte med dette så snart EL er over) Den måneden satt førstemann. Prøvde også dette med de to neste og det gikk i første prøveperiode. Hvorvidt det har noe for seg aner jeg egentlig ikke. Kanskje det bare hjalp meg med å slappe av fordi jeg følte at jeg gjorde noe selv? Lykke til alle prøvere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå