Gå til innhold

Liker dere Kebab?

Arwen

Liker du kebab?  

1. 1. Liker du kebab?

• Ja takk!
      16
    • Bare hvis det er farse
      0
    • Bare hvis det er ordentlig kjøtt
      8
    • NEI!!!
      6

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjæresten min er en av de som liker kebab ganske godt, så det har blitt en del kebab på meg også. Men jeg hater ettersmaken og lukten. Liker heller ikke all kinakålen, men agurken og maisen er grei. Klarer heller aldri spise opp hele, uansett hvor liten kebab jeg har bestilit. Konklusjonen er vel at kebab er ikke tingen for meg. Kjæresten min får spise sin i fred, og så tar jeg meg heller en burger.

ringblomst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg LIKTE kabab en god stund.

Da vi holdt på med husbygging og i perioder da vi jobbet mye, så kjøpte vi ofte kebab på vei hjem. Det var både billig og godt. Jeg spiste stort sett kyllingkebab, mens sambo holdt seg til "vanlig" kabab. Vi kjøpte den alltid på samme sted. Har sett en del skrekk-eksempler der hygienen ikke akkurat har vært prioritert. Der vi kjøpte var det alltid rent og pent, man kunne se hele kjøkkenet og de som jobbet der vasket hender og alt var i orden.

Men så ble jeg lei.. fryktelig lei. Har ikke spist kabab på snart 2 år jeg.

Har følelsen av at det er på vei "ut" til fordel for f.eks indisk.

Men for all del.. det VAR godt med kebab en stund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kebab er ok en gang i blant... Sånn ca 2 ganger i året...

Og det må være ordenltig kjøtt. Ikke farse... :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiste mye kebab før.

Så fikk jeg høre at det var funnet mark (!) i en kebab fra dette gatekjøkkenet.............. :sjokk:

Siden den dagen har jeg ikke rørt denne type mat!

Ismen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker kebab best på vei hjem fra en fuktig kveld på byen jeg.... Å det er vel de eneste gangene jeg spiser det også.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanlig farse-kebab smaker kurant på vei hjem fra byen. Vi kjøper kebaben fra et fast sted som har et godt omdømme. Er litt skeptisk til nye kebabsjapper.....

Men kebab med ordentlig kjøtt eller kylling er helmax!

Spesielt den Libanesiske (?) varianten.

Favoritten der er Shawarma kylling fra Lille Amir i Oslo :) (Torggata)

Den er rett og slett toppen og vi spiser alltid den når vi er der :D

Det er noe helt annet enn kebab, så det er kanskje litt drøyt å kalle den det.

Men den må prøves, asså ! Til dere som ikke har smakt den!

Sjappa har vært med i ørten artikler og avisomtaler og har et godt rykte. Maten er godt tilberedt og dressingen og tilbehøret smaker himmelsk! Kunne spist denne hver dag jeg : - )

Har ikke smakt kjøttvarianten, men den er sikkert like god : )

Grei og enkel mat! Men setter pris på en ordentlig behandling og preparering av maten. Ikke alle kebaber jeg har smakt har vært sååå gode.

Diva :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser kebab alle andre plasser utenfor Oslo jeg. Vet ikke helt hva jeg tenkte på den dagen jeg flytta til et sted der folk faktisk pisser i maten til andre folk. Og hva er det som er så skøy med å pisse i en kebab egentlig?? Hva med en pizza eller rekesalat?? :forvirra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Nei, kebab - det liker jeg ikke! Kjøttet smaker ekkelt - jeg syns det smaker NELLIK! (krydderet, altså... :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes kebab er kjempegodt, ha aldri smakt med noe annet enn kjøtt. Liker den også veldig sterk.

Tror nesten jeg skal spise en kabab i kveld jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, FYSJ! Jeg blir kvalm bare av lukten. Og kebab"kjøttet" er så utblandet med soya at de ikke har lov å kalle det kjøtt en gang.

Har smakt med kylling og kjøtt også, men liker det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en periode for sånn ca 5 år siden var Kebab den store hitten hos meg. Spesielt på vei hjem fra byen eller dagen derpå. Jeg og en venninne tok til og med bussen for å komme til et spesielt gatekjøkken som hadde den beste kebaben, medium sterk. Tror dette varte litt for lenge og at kebabspisingen ble litt for hyppig for plutselig en dag ble jeg kvalm bare av lukta. Har ikke spist det siden...

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spiser keab.

Men når jeg kjøper det nedi her, er det kun to steder jeg kjøper det. Tar ingen sjanser med alle disse rare gatekjøkkenene som er.....

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mmm. lille amir- shawarma er ganske godt, men littegranne tørt... syns jeg...

en kebabsjappe i oslo , i rosteds gate, og en mer kafe-type plass som heter middelhavet i trondheimsveien har fantastiske kebaber. noe helt, helt annet enn vanlig gatekjøkkenkebab, som jeg ikke spiser lenger etter at jeg oppdaget 'the real thing'...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kebab er kjempegodt! Men jeg er veldig opptatt av at de som jeg kjøper kebab av har sånt kjøtt som de bruker f.eks i Hellas, som de skaver av et stort stykke som er på en pinne. Det er det beste kjøttet i kebab. Mmmmm,godt!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kebab er kjempegodt, men det må ikke bli for ofte. Har en kebabsjappe med veldig godt rykte bare noen få meter unna her jeg bor, så det krever litt disiplin å ikke stikke innom der når jeg er sulten, men det smaker jo best når det er en stund siden sist, synes jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...