Gå til innhold

Brudekjole for gravide?

Anbefalte innlegg

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Dette er et spørsmål fra ei venninne som ikke har internett.

Hun lurer på om det finnes brudekjole som passer en gravid mage. Hun skal gifte seg i juli og har termin i september.

Håper noen kan svare henne på dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe problem.

Kjøp en kjole med empire-liv så går det helt fint , med mindre hun veier rundt hundreogfemti kilo og er på størrelse med en hvalross... :blunke:

Skrevet

Klart hun kan bruke en hvilken som helst kjole med høyt liv! (Empire-liv...)

Men det fins også ganske mange kjoler som er spesielt for gravide - med god plass til magen... Da kan man få litt mer 'figur', hvis man ønsker det... Bare si til venninnen din at hun kan spørre på en brudesalong - de skal iallefall ha forhandlere som de kan bestille fra som fører sånne kjoler!

Skrevet
Ikke noe problem.  

Kjøp en kjole med empire-liv så går det helt fint , med mindre hun veier rundt hundreogfemti kilo og er på størrelse med en hvalross... :blunke:

Ja, dette tenker jeg er moro å lese for store bruder....... :-?

Skrevet

Ja, dette tenker jeg er moro å lese for store bruder....... :-?

Veldig festlig, lilleBrura, noen kler ditt og noen kler datt , personlig synes jeg at digre damer burde velge noe annet enn empire-liv for det ville de antakelig kle bedre,fordi fasongen får deg unektelig til å se større ut.

Da søsteren min (som veier over hundre og femti,vi vet ikke helt for vekta går ikke så langt) giftet seg hadde hun en todelt kjole som kledde størrelsen hennes kjempefint.

Dersom man er normalt bygget og gravid er derimot empire-liv kjempepent, det er nå min mening...

Skrevet

En hvalross veier 500 - 900 kilo, eller deromkring. Kanskje mer til og med. En ting er å si at ting ikke kler den tykke, men å sammenligne de med massive dyr, er ikke helt snilt.

forøvrig er jeg enig med at store jenter og alt slags snitt i kjoler ikke går helt sammen.

Skrevet

Anitacath! Ja, jeg mener jo også at ikke alle kler empire-fasongen like godt, men jeg synes bare du skulle spart deg for "hvalross"-betegnelsen.....

Skrevet

Point taken.

Skal aldri gjøre det mer.... :roll:

LOVER...

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Takk for svarene, jeg skal bringe beskjeden videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...