Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har testet disse produkt-nyhetene fra Clarins?

http://uk.clarins.com/main.cfm?menurubID=5

Evt hvilke produkter har du testet, og erfaringer?

:):)

Jeg har nemlig brukt feil Clarins-prod (for all skin types) og burde heller brukt for oily skin...nå lurer jeg på å investere i denne nye serien...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å så spennende:D Jeg elsker Clarins. Har brukt serien for tørr hud og synes den var skikkelig bra:D Spesielt om vinteren:D

Så pussig egentlig, for i går og dagen før der la jeg skikkelig godt merke til at mineralfoundation min ikke dekker porene mine på nesa og det området rundt.. Og jeg tenkte å spørre her etter et produkt som egnet seg godt til dette, men uten alkohol. Ser ut som om det serumet til Clarins er midt i blinken da:D

Skrevet
Å så spennende:D Jeg elsker Clarins. Har brukt serien for tørr hud og synes den var skikkelig bra:D Spesielt om vinteren:D

Så pussig egentlig, for i går og dagen før der la jeg skikkelig godt merke til at mineralfoundation min ikke dekker porene mine på nesa og det området rundt.. Og jeg tenkte å spørre her etter et produkt som egnet seg godt til dette, men uten alkohol. Ser ut som om det serumet til Clarins er midt i blinken da:D

Den lille rosa tuben til Cliniderm (noe med matifying lotion eller noe) er ganske bra faktisk, Rexina :)

Skrevet

Jeg har den, men det er alkohol i den, så den tørker ut huden min (har tørr hud fra før). Så den kan jeg nok ikke bruke, kitekatt:)

Skrevet
Jeg har den, men det er alkohol i den, så den tørker ut huden min (har tørr hud fra før). Så den kan jeg nok ikke bruke, kitekatt:)

aha :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...