Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Dette gjelder meg og eksen min, vi gjorde det slutt rundt påske, og har etterhvert stablet et slags vennskap på bena. Men i det siste har jeg tatt ham i tonnevis i småløgner - både fra forholdet vårt, og daglige ting i hverdagen. Han pynter på sannheten, og når han blir konfrontert, så ror han seg bort...det irriterer meg grasalt, og egentlig hjelper det meg å komme meg over ham - en mann som må pynte på alt, passer ikke i mitt liv! egentlig bare en liten utblåsning dette her :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men det er jo slutt! Hvorfor bryr du deg? Trenger jo ikke å ha eksen i livet ditt hvis han irriterer deg så grassalt vel?

Gjest StockDama
Skrevet

Bra irritasjonen fører noe godt med seg hvertfall =D

Skrevet

Gjennomsnittsmennesket lyver 7 ganger for dag, som regel for å spare seg for konflikter. Vi lyver mest til de som står oss nærmest. Kanskje han egentlig ikke lyver så mye sammenlignet med det du gjør likevel...?

Skrevet

Mange bruker småløgner/hviteløgner for å virke mer interessante/spennende for andre folk. Og om man ikke føler seg tilpass eller vil at folk skal vite hvordan man virkelig har det kommer det ofte småløgner....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...