Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utidige og tildels frekke telefonselgere... nå har jeg fått nok. Hva ka jeg gjøre? Hvor klage??

2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reserver deg mot telefonsalg i Brønnøysundregisteret. Det tar et par måneder før det er registrert hos alle som bedriver telefonsalg, men de legger kjapt på hvis du sier du har reservert deg mot i Brønnøysund.

www.brreg.no

Skrevet

Jeg registrerte meg i Brønnøysundregisteret etter å ha blitt plaget av telefonselgere i altfor lang tid. Leste at det kunne ta opptil et par måneder før registreringen fikk sin virkning, men tok det tok ikke mer enn et par uker hos meg før det var slutt på de uønskede telefonene.

Anbefales!!

Skrevet

Det kan ta opp til 6 mnd mener jeg å lese når jeg registrerte meg! Og det er bare så deilig at de ikke ringer lengre! :mobil:

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

Neida, 3 mnd. er maks, for alle som selger lister skal oppdatere dem hver tredje måned. Og hvis telefonselgerene er frekke, så pass på å spørre en gang til hvor de ringer fra, skriv det ned og SÅ spør du om å få snakke med coachen deres. De fleste vil da sette deg på vent, mens de henter h*n. Grunnen til at du skal skrive opp hvor de ringer fra (altså hvem de selger for) er at det finnes teite selgere som gir alle andre dårlig rykte, og også legger på når du spør. Vanligvis er coachene mye mer imøtekommende enn 16-åringen som sitter i andre enden. Hvis imidlertid coachen også er lite imøtekommende, så er det bare å sende en klage til bedriften, forbrukerrådet eller begge deler.

*tidligere telefonselger*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...