Gå til innhold

Guinot - noen med erfaring? Bra eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Tenker spesielt på disse produktene, men også rens, krem og generelt om dette merket :)

Øyekrem. Den er jo billigere enn Clinique sin også.

og Denne som skal behandle rødhet.

Endret av kitekatt
Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt på denne jeg...

Skrevet

Jeg har for tiden dagkrem, toner og to masker fra Guinot, liker produktene veldig godt!

Gjest Frøken Titt
Skrevet

Ja, jeg har erfaring med en øyemaske, rens for fet hud, peeling og hudkrem for fet hud.

Liker alle produktene veldig godt. Kjempe fornøyd. Bruker Guinot og noe fra dermalogica som regel, og har sjeldent kviser etter jeg begynte med Guinot.

Gjest Borghild
Skrevet

Jeg hadde en concealer fra guinot en gang og den var råbra.

Skrevet

Frøken Titt, jeg kunne godt tenke meg å prøve den øyemasken. Hvordan var den?

Gjest Frøken Titt
Skrevet

Jeg syns den er bra. Jeg pleier å ha den i kjøleskapet. Kanskje den får enda mer effekt da. Den er jo for hovne øyne, og på meg er den super på en morgen med litt dårlig søvn. 10 min på, og man kjenner de iser litt rundt øynene. Forfriskende rett og slett.

Nå har jeg lyst på øyekremen derfra også. :lur:

Gjest Frøken Titt
Skrevet
Jeg hadde en concealer fra guinot en gang og den var råbra.

Stemmer. Den har jeg også. Ja, den er råbra.

Jeg kjøpte den for et år siden, og halvparten er enda igjen. Drøye produkter med andre ord.

Skrevet

Hmm, er den conceileren på SN? Nå fikk jeg lyst til å shoppe, hehe, ikke bra.... Jeg trenger også snart ny øyekrem, kanskje jeg skal teste ut Guinot sin.

Skrevet

Er det en sånn mattende krem eller en concealer med farge?

Skrevet
Jeg har for tiden dagkrem, toner og to masker fra Guinot, liker produktene veldig godt!

Hvilken dagkrem har du? jeg ser litt på denne nå. Jeg fikk prøve litt av en venninne og den virket bra. men jeg er ikke helt sikker fordet, om jeg skal satse på denne eller avene. Vil gjerne høre hvilken krem du har prøvd og hvordan hud du har? Lager en egen tråd for dilemmaet mellom Guinot og Avene jeg :)

Skrevet

Det er den kremen jeg har! Huden min er for det meste veldig fin, har fått beskjed fra hudpleier om at den er litt sensitiv og litt tørr, men dette er ikke noe jeg egentlig legger merke til. Synes kremen fungerer flott på min hud.

Skrevet (endret)
Det er den kremen jeg har! Huden min er for det meste veldig fin, har fått beskjed fra hudpleier om at den er litt sensitiv og litt tørr, men dette er ikke noe jeg egentlig legger merke til. Synes kremen fungerer flott på min hud.

ja, jeg tok den på meg nå igjen etter å ha dusjet (er hjemme og syk idag) og den er virkelig god altså ;) behagelig lukt, trekker fint inn, og tar jeg feil hvis den virker litt mattende? Elle ri det minste at den kanskje har litt mindre olje enn endel andre kremer? ;) Og ja, huden min er som din, men kan i tillegg virke blank i t-sonen. Sjelden kviser, men litt mye talgproduksjon...ganske normal kombinasjonshud med andre ord men absolutt tendens til sensitiv og fuktfattig.

Endret av kitekatt
Skrevet

Da kan den anbefales! Jeg har i tillegg en fuktmaske fra Guinot som også er veldig god, og lukter godt.

Gjest Frøken Titt
Skrevet (endret)
Er det en sånn mattende krem eller en concealer med farge?

Den har farge ja, men finnes bare i en nyanse.

Den matter og dekker veldig fint. Leste på MUA at noen med veldig fet hud brukte den som foundation og, men det tror jeg ikke jeg ville prøvd meg på.

Endret av Frøken Titt
Skrevet

Kan den brukes under øynene også, eller er den mer en skjule-ting-og-tang-concealer?

Skrevet

Nå har jeg lest litt, og funnet ut at det er noen som reagerer på Guinot...

Noen som har erfaringer med det da?

Gjest Frøken Titt
Skrevet (endret)

Hvor leste du det?

På MUA er det bra med anmeldelsene. Det er få anmeldelser, da. Dumt. http://makeupalley.com/product/searching.a...Title=/SD=/SC=/

Jeg har i allefall ikke reagert, men noen av produktene er litt parfymerte. Spesielt hudkremen min, men ellers har jeg ikke merket noe. :)

Concealeren er mattende, men det står jo at den er bra for sensitiv hud eller noe, men jeg bruker den hvis jeg får en kvise eller har arr.

Endret av Frøken Titt
  • 2 uker senere...
Skrevet

Nå har jeg bestilt øyemasken, gleder meg til å prøve den!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...