Kitsune Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Hvorfor i alle dager er det så dyrt for så lite? Er det for at det bare er noen få milliliter? Betaler man bare for merket og for noe man kun "tror" på? Og er det strengt tatt nødvendig?
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Godt spm. Alle spesialprodukter koster mer. Og siden man bruker så lite av øyekremen og den derfor varer lenger får forbrukeren inntrykk av at den ikke er så dyr. For kostnadene ved å produsere øyekrem er nok ikke særlig mye høyere enn vanlig ansiktskrem. Jeg har kjøpt clinique all about eyes. Clinique er jo et billig merke. Og kremen vil vare i minst ett år. Så for meg føles det ikke så dyrt, men det er klart det er dyrere enn vanlig ansiktskrem.
Kitsune Skrevet 14. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2007 Så på en dokumentar en gang at selv for den dyreste kremen så kostet den ikke mer enn 20 kr pr liter. Ja, 20 kr! Nekter å tro at det er så annerledes ingredienser i øyenkrem enn i annen krem, egentlig. Men, hei. Jeg lar meg lett lure:)
Rexina Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Det er jo det samme med highlighter til å ha under øynene da. Den fra Guerlain koster over 300 kr for 1, 5 ml. Hvor er logikken der liksom??
Gjest Alou Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 En øyekrem på få milliliter varer jo lenge da og det samme gjør f.eks. en concealer som man også tar kun bittelitt av hver gang man bruke den. Selv bruker jeg ikke øyekrem. Har ikke sett noen særlig forskjell med de jeg har testet, så nå masserer jeg bare inn med en god fuktighetskrem som jeg bruker i resten av ansiktet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå