Gjest Gjest_*Heidi*_* Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 fins det? sønnen vår sølte milkshake i sitt hts sete i går så jeg tok av for å vaske det, og under trekket lå det forferdelig mye dritt, rosiner,sukkertøy osv som lå i kliss og hadde begynt å mugne.. super ekkelt! derfor lurer jeg på om det fins barnestoler i skinn? ringte for å høre med recaro i dag og de hadde ikke! noen som har sett?
Rubina D Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Jeg har ikke sett det noen steder, men en liten tanke: Hvor varmt og grusomt tror du det kan bli for ett barn å sitte i skinnsete på sommeren? Gjør det heller til en regel å vaske trekket oftere. Her går trekkene av minst en gang i uka.
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 jeg bruker bleie kladder på sete... får kjøpt dem på apoteket.. det er akuratt som et tisse laken bare de er laget av samme matriale som en bleie. klipper de fint til og trenger ikke vaske sete i hel
Grooo Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 Spiser barna i bilen da? Det har aldri jeg gjort når jeg var liten, vi spiser ikke i bilen vi voksne heller og vår lille M kommer nok aldri til å gjøre det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå