Gjest Pippip Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 (endret) *slettet* Endret 18. februar 2009 av Pippip
Lille Løve Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Hvis du vet han har hatt en annen, men han nå likevel velger deg har du de sterkeste kortene på hånda. Du kan vise at du er glad han ønsker å satse på dere (hvis du er det selvfølgelig), men samtidig sette et krav om å få vite det du trenger for å komme over det. Noen ganger er det bedre å vite alt sammen, så slipper man å gå og lure. Men første bud er såklart å få han i tale... Håper det ordner seg!
Gjest Pippip Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 (endret) slettet Endret 18. februar 2009 av Pippip
Ce'Nedra Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Bare pass deg for å ville vite alle detaljer.. Om du ønsker å satse på dette forholdet videre, er det faktisk best å vite minst mulig, snakker av erfaring.. Men du må selvfølgelig forvente at han skal være ærlig mot deg nå. Og ja, jeg synes det betyr noe at han valgte deg. Han er sterk som har kuttet med de andre, og det viser at han ønsker nok å ordne opp i alt det han har ødelagt for dere. Han har innsett at han har gjort en stoor feil. Forøvrig synes jeg du er beintøff!
Gjest Gjest_Bonnie_* Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Har vært borti noe lignende, og skjønner hvorfor du har valgt å gjøre som du gjør. Men jeg klarte ikke gå videre uten en innrømmelse. Det fikk jeg forsåvidt, for det var andre som tok kontakt med meg og kunne bevise forholdet, så han kunne ikke nekte. Men han prøvde selvsagt å gjøre historien noe kortere enn den var. Dette stemte ikke med det jeg fikk høre fra andre, så jeg ga meg ikke. Det var mange tunge og vonde detaljer ja, men bedre å få lagt kortene på bordet enn å la fantasien ta helt av. Jeg kunne ikke gå videre før han viste såpass respekt for meg at han kunne være helt ærlig. Jeg vil ikke ta håpet fra deg, men vær sikker på at han kutter kontakten med desse vennene fordi han vil kvitte seg med "det livet", og ikke for å unngå at de får kontakt med deg og kan fortelle ting som har vært, eller i verste fall at ting fortsatt pågår. For nå vet han at du har en mistanke.. Jeg ville heller ikke vært helt glad før alt lå på bordet. Jeg ville sett at han kunne vise såpass respekt for å redde forholdet. Og jeg ville definitivt visst hvem hun var. Det kan også være nyttig, for å kunne forsikre deg om at det er over. I mitt tilfelle ville jeg fått vite det om han ble observert der. (Ja, jeg kunne ikke stole blindt på han mer, så gode venner holdt øynene åpne..)
Gjest Pippip Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 (endret) Slettet Endret 18. februar 2009 av Pippip
Gjest Pippip Skrevet 14. august 2007 #7 Skrevet 14. august 2007 (endret) slettet Endret 18. februar 2009 av Pippip
Ce'Nedra Skrevet 14. august 2007 #8 Skrevet 14. august 2007 Bra han har innrømmet. Min også la alle kortene på bordet, men jeg skulle ønske jeg ikke hadde spurt og gravd så mye som jeg gjorde, jeg skulle klart meg uten detaljene. Det virker som fyren din virkelig er glad i deg og angrer stort på hva han har gjort. Det er positivt at han sier han vil gjøre hva som helst for at du skal stole på ham igjen, men han må virkelig gi alt. Det krever sinnsykt mye jobb og tar laang tid.
Gjest Pippip Skrevet 22. november 2007 #9 Skrevet 22. november 2007 (endret) slettet Endret 18. februar 2009 av Pippip
Gjest Bellatrix Skrevet 22. november 2007 #10 Skrevet 22. november 2007 Hvis han allerede har funnet seg en ny så viser han i hvert fall ikke mye respekt for deg. Kan du leve med en som til stadighet også må ha en på si? Hadde jeg vært deg vill jeg reist bort for en stund, så får dere tid hver for dere til å tenke på hva dere vil. Men behold plassen på venteliste hos familieterapeut. Lykke til!
Gjest Pippip Skrevet 22. november 2007 #11 Skrevet 22. november 2007 (endret) slettet Endret 18. februar 2009 av Pippip
Gjest Opeth Skrevet 22. november 2007 #12 Skrevet 22. november 2007 Jeg hadde dratt for lenge sida.. Men lykke til til deg, håper alt ordner seg.
Eve Luna Skrevet 22. november 2007 #13 Skrevet 22. november 2007 Jeg er en person som syns at ventingen er mye verre enn konfrontasjon. Konfrotasjon varer i kort tid og fører til en løsning. Med ventingen så utsetter du det bare i det uendelige. Og ingenting løser seg på den måten. Jeg mener at du bør snakke med ham igjen og fortelle ham om dine mistanker og hva du vet. Hør på hva han har å si. Og jeg ville også bedt om forklaring til hvorfor påbegynne et nytt forhold når han selv valgte å avslutte den forrige for å være med deg. Dette er ikke riktig mot deg. Jeg forstår at dette er veldig vanskelig for deg. Men det blir ikke bedre av å bare vente. Nå tror han kanskje at siden du ikke sa noe første gangen, så kan har drive likedan denne gangen uten at du reagerer. Det er litt respektløs av ham.
Gjest Pippip Skrevet 22. november 2007 #14 Skrevet 22. november 2007 (endret) slettet Endret 18. februar 2009 av Pippip
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2007 #15 Skrevet 23. november 2007 Han har fått sin tjangse men den har han forspillt! Han ligger med andre enn deg kjære deg og dette er ikke første gangen! Hvordan klarer du å fortsette med han etter dette? Han eier ingen respekt for deg og du får det bedre om du ikke fortsetter hos han nå. Det er denne andre jenta han treffer etter jobben ikke bare de "nye" vennene hans! Ta han for dette å få deg et liv uten han. Vis han at du ikke tollererer dette mere. Om han gjør det slutt med henne så finner han en nye en, det har vist seg! Han er en drittsekk som vil ha deg hjemme og en annen der ute Du fortjener bedre enn dette her
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2007 #16 Skrevet 23. november 2007 Jeg visste at jeg måtte konfrontere han. Jeg kunne ikke det sist for da hadde jeg ingen konkrete ting å vise til, det hadde jeg i dag. Han har ikke ei anna sier han, han har ei forklaring på alt jeg fant ut i går kveld, bortsett fra hvor han var og hvorfor han løy om det. Da lurte jeg på hvorfor han løy om hvor han var i går kveld, og det var fordi han trodde jeg skulle bli usikker hvis han sa sannheten. (Tror han jeg blir mindre usikker når jeg til tar han i løgn til stadighet?) Mobilen ligger i lomma på lydløs er fordi han glemmer at han har den, glemmer å sette på lyden, og tenker ikke på at den ligger i lomma. Jeg har resignert! Jeg orker ikke kjempe for ekteskapet alene lenger. Jeg skal holde ut til vi får time til rådgivning, men etter det er det opp til han hva som skal skje videre. Han juger. Jeg syntes veldig synd på deg som har det sånn, men han sier ikke sannheten. Desverre Håper du har noen du kan snakke med om dette for det må føles grusomt :gråte:
Gjest Pippip Skrevet 23. november 2007 #17 Skrevet 23. november 2007 (endret) slettet Endret 18. februar 2009 av Pippip
Eve Luna Skrevet 23. november 2007 #18 Skrevet 23. november 2007 Det er en vanskelig situasjon. Jeg forstår at du ikke har krefter til å gjøre noe med det. Egentlig så vet jeg ikke om det er så mye du kan gjøre. Vi kan ikke styre hva andre gjør. Eneste person vi har kontroll over er oss selv. Så jeg håper virkelig dette ordner seg for deg. Og uansett utfallet så håper jeg du får det bra. Det er litt synd at det er barn i bildet, men du har ikke gjort noe galt. Den skyldfølelsen bør han ha. Jeg håper du oppdaterer oss hva som skjer etter rådgivningstimen.
Frk Johansen Skrevet 23. november 2007 #19 Skrevet 23. november 2007 Jeg tror ikke han skjønner hva han har hjemme. Jeg tror faktisk du bør kaste han ut for en periode så han skjønner at han ikke kan få i pose og sekk. La han leie en hybel frem til rådgivningen, om han benytter denne tiden til å pleie nye bekjentskaper har han virkelig ikke skjønt bæret og dere vil aldri få det bra sammen. Han har hatt sin mulighet til å gjøre det bra, den har han forspilt. Du må ikke finne deg i dette selv om det er barn med i bildet. Han bruker deg! La han sitte på en hybel, alene og tenke, kanskje det får øynene opp for familien, hva den familien betyr for han. Kanskje han innser at det ikke er så viktig å føle seg begjæret av andre damer men at det som betyr noe er de to barna og den kvinnen han giftet seg med. Ønsker deg lykke til, det kan ikke være lett men jeg ville ikke klart å leve med en mann som ikke innså hva JEG hadde å tilby.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå