Gå til innhold

Dildobelte

Hvor mange kunne tenkt seg å ta en fyr med dildobelte?  

1 stemme

1. 1. Hvor mange kunne tenkt seg å ta en fyr med dildobelte?

• JA!
      31
    • Aldrig i livet
      44

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet
Det måtte i tilfelle været en fyr jeg hadde et ønske om å ydmyke...  :-?

Det kan jo hende at hans største ønske er å bli ydmyket, i så fall legger du deg flat for hans ønsker. Så vanskelig kan saker og ting være i blant. :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det måtte i tilfelle været en fyr jeg hadde et ønske om å ydmyke...  :-?

Hvorfor er det ydmykende?

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvorfor er det ydmykende?

Du....tenk deg om, det er vel ingen normale mannfolk som vil ha en diger plastsak langt oppi rasshølet??

Hvis de motstrebende går med på det fordi ei eller anna skrulle ønsker det, så blir jo det å ydmyke han.

Skrevet

Du....tenk deg om, det er vel ingen normale mannfolk som vil ha en diger plastsak langt oppi rasshølet??

Hvis de motstrebende går med på det fordi ei eller anna skrulle ønsker det, så blir jo det å ydmyke han.

Finnes kvinner som vil det men ingen menn? Merkelig...

Skrevet

Det kan jo hende at hans største ønske er å bli ydmyket, i så fall legger du deg flat for hans ønsker. Så vanskelig kan saker og ting være i blant. :ler:

Da hadde det igrunnen vært helt greit :sjarmor:

Skrevet

Noen her som har en slik strap-on å anbefale da? En som ikke er altfor stor mener jeg...

Noen med erfaringer? :-?

Skrevet

Likestillingen pleide jeg og en kamerat å kalle det. :ler:

Vi snakket og tøyset en del om det, bare sånn "venner snakker griseprat", altså. Jeg er ikke helt fremmed for å gjøre det, hvis situasjonen var riktig. Men sambo er visst ikke så klar... :roll: Kanskje kameraten min har fått prøvd det med dama til slutt, det vet jeg faktisk ikke.

Gjest Trinelise
Skrevet

Gjest skrev i går kl 16.16

Hvordan vet du dette - at ingen normale mannfolk vil? Hva er normale mannfolk? Hvem definerer normal? Tør du virkelig dømme? Det som er normalt for meg er ikke nødvendigvis det for deg - eller.........? Min mann/gutt er frisinnet nok til at det kunne godt hende at han ville vært med på Å PRØVE det også. Ikke sikkert han hadde likt det, men han (og jeg) har prøvd litt av hvert, men ikke dette enda. Kanskje en dag/kveld? Hvem vet? Tror vi kan konkludere med at vi går inn i gruppen normale.

Gjest Anonymous
Skrevet

Nope. Det er ikke vanskelig.

Det forenkler faktisk saken betraktelig.

Skrevet

Nope. Det er ikke vanskelig.

Det forenkler faktisk saken betraktelig.

Nettopp - da hadde det vært veldig greit :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei, det har jeg virkelig ikke lyst til...Jeg finner overhodet ingenting sexy ved å ta mannen min i rompa..Mye mulig at det er fordi jeg måtte ha brukt et hjelpemiddel for å få dette til, men for meg blir det for unaturlig til at jeg tenner på det.

Skrevet
du tager en dildo og spenner den på ett belte og puler så din kjæreste i ræva....

Dette er den beste setninga jeg har sett i hele dag :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er jente og jeg liker både og få og gi analsex. Jeg hadde en strapon som jeg brukte en del ganger sammen med exen min, det var han som foreslo det, og vi likte det kjempegodt begge to!

Min nåværende liker også anal stimuli, og jeg håper at han en dag skal foreslå strap-on :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Det hadde vært spennende!!! For min del er det (dessverre) ugjort... Men det er absolutt i fantasien min! :oops:

Skrevet

Hvis han har lyst, så hvorfor ikke. Men han må ha lyst da. :D

Skrevet
du tager en dildo og spenner den på ett belte og puler så din kjæreste i ræva....
:ler:

Nei! Det kunne jeg i grunn ikke tenkt meg.

Så kjedelig er jeg da!!!

Og hadde jeg hatt ønsker om det, hadde jeg aaaldri i verden fått komme i nærheten av kaviarkrysset hans!!

Skrevet

Tja, det finnes ikke så veldig mange ting jeg aldri ville gjort... :sjarmor:

Er dessuten litt overrasket over at 40% sier ja på avstemmingen!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kunne IKKE tenkt meg det! Han hadde dessuten nektet meg det fordi han nekter å få noe som helst opp i rumpa si. Han er svært så homofob og hadde mest sannynlig fått rare bilder oppe i hodet sitt.

Skrevet
Jeg kunne IKKE tenkt meg det! Han hadde dessuten nektet meg det fordi han nekter å få noe som helst opp i rumpa si. Han er svært så homofob og hadde mest sannynlig fått rare bilder oppe i hodet sitt.

Hehe... Jeg kunne tenkt meg d, men har en skikkelig homofob hjemme jeg og å han hadde vel stikki a og aldri vist seg igjen.. :hoho::hoho::hoho:

:tunge1:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...