Gå til innhold

Dildobelte

Hvor mange kunne tenkt seg å ta en fyr med dildobelte?  

1 stemme

1. 1. Hvor mange kunne tenkt seg å ta en fyr med dildobelte?

• JA!
      31
    • Aldrig i livet
      44

Fremhevede innlegg

Gjest sexysadie
Skrevet

Dere får lære oss hvordan d skal gjørest.... :hoho:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dere får lære oss hvordan d skal gjørest....

Ehhh :roll: ... trokke det nei :ler:

Skrevet

Nei, tørr ikke. Så langt i livet har ikke lysten på å få noe inn der vært tilstede.

Gjest sexysadie
Skrevet

Snedig opplegg; de fleste menn er ikke så gira på å selv bli pult i ræva men er selv ofte totalt fixert på analsex.......

Kanskje de forstår hvorfor kvinner ikke like ofte er så henført i d hvis de selv hadde blitt skikkelig pult for engangs skyld........ :hoho:

Skrevet

Det der er en generalisering deluxe SexySadie. Hvor er beviset for at de "fleste" menn er gira på analsex?

Desverre er det slik at mange av de som er gira på det gjør alt de kan for å "presse" på slik at får lov, og da henviser de ofte til at "alle" menn drømmer om å analsex.

Men jeg er enig, i disse tilfellene bør jenta dersom hun ikke selv har lyst på analsex si: "greit, du får lov, men da skal jeg ta deg bak først". Skal ikke se bort i fra at det blir slutt på maset da.

Gjest sexysadie
Skrevet

OK.

La oss ikke generalisere;

Mange menn er gira på analsex.... :hoho:

(forsåvidt helt greit)

Skrevet
Helledussen......hadde jeg foreslått noe slikt, tror jeg jaggu gubben hadde hoppa ut vinduet for og komme seg unna!

Frister ikke meg noe særlig heller.........

Knakende enig med Marianne!

Jøjemeg SS,- er vi så forbanna kjedelige når vi stritter imot å prøve diverse finurligheter ? Er ikke det opp til oss da ? Skal ikke vi få gjøre det vi føler ?

Jeg gidder ikke stikke en juksesnopp opp i rattata på sambo i allefall bare fordi noen synes det er kult og knæsjt. Fy spyle :ler:

Greit at folk spriter opp og prøver litt forskjellig, men dette byr meg i mot i allefall :) Og jeg er ikke prippen eller døll fordet :kul:

Skrevet

Den har jeg ikke hørt før, går det an da? Hvordan? :roll:

Hørtes merkverdig ut spør du meg :sjarmor:

Skrevet

Min driver og ymter frampå om at han kunne tenke seg det, så det er vel en viss mulighet for at det kan prøves ut, ja...

Ikke akkurat noe jeg går rundt og drømmer om sjøl, men jeg stiller meg jo selvfølgelig til tjeneste! :lol:

Gjest Lillesnuppa
Skrevet

Mmmm ja , det har jeg lyst til å prøve!

• 1 år senere...
Skrevet

Har lyst til å prøve på dette selv, har også nevt dette for jenta mi, og hun sa at hun mer enn gjerne hadde lyst til å prøve 8)

Gjest Anonymous
Skrevet
Har lyst til å prøve på dette selv' date=' har også nevt dette for jenta mi, og hun sa at hun mer enn gjerne hadde lyst til å prøve 8)[/quote']

Det finnes sikkert massevis av homsegutter som kan gi deg en naturlig pikk i rompa, så hvorfor nøye seg med en kunstig erstatning?

Skrevet

Det finnes sikkert massevis av homsegutter som kan gi deg en naturlig pikk i rompa, så hvorfor nøye seg med en kunstig erstatning?

Fordi jeg ikke tiltrekkes av gutter, men av det kvinnelige kjønn :) Enklere kan det ikke bli! :hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet

Fordi jeg ikke tiltrekkes av gutter, men av det kvinnelige kjønn :) Enklere kan det ikke bli! :hoho:

Det er vel ikke nødvendig å innvolvere tarmene i kjønnslivet sitt hverken om man er heterofil eller homofil, for den saks skyld.

Skrevet
Det er vel ikke nødvendig å innvolvere tarmene i kjønnslivet sitt hverken om man er heterofil eller homofil' date=' for den saks skyld.[/quote']

Høh? Siden gutter har, om du ikke vet det fra før av, prostatakjertelen i anus, vil det da være naturlig å stimulere denne via anus. Og når både jenta mi og jeg selv vil prøve dette, og jeg er heterofil, hva er så da problemet?

Skrevet
Jeg gidder ikke stikke en juksesnopp opp i rattata på sambo i allefall bare fordi noen synes det er kult og knæsjt. Fy spyle :ler:

:hoho::hoho::hoho: Morsomste jeg har lest på lenge!

Men for å svare...

Dette her jeg faktisk foreslått, ikke fordi jeg selv har spesielt lyst,men for å se reaksjonen...

= :o

Det er MEEEGET uaktuelt her i heimen for å si det slik...

Jaaa, jeg har en syk humor... :sjarmor:

Skrevet

:hoho::hoho::hoho: Morsomste jeg har lest på lenge!

Men for å svare...

Dette her jeg faktisk foreslått, ikke fordi jeg selv har spesielt lyst,men for å se reaksjonen...

= :o

Det er MEEEGET uaktuelt her i heimen for å si det slik...

Jaaa, jeg har en syk humor... :sjarmor:

Samme erfaring her. Jeg tror dette med at menn liksom syns det skal være så stas med noe oppi tarmen, i høyeste grad er overdrevet. Selv har jeg overhodet ingen vellyst-følelse der bak.

Skrevet

liker analsex selv, men har ingen lyst til å ta en mann med strap on.

Skrevet

Det måtte i tilfelle været en fyr jeg hadde et ønske om å ydmyke... :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...