Gå til innhold

Dildobelte

Hvor mange kunne tenkt seg å ta en fyr med dildobelte?  

1 stemme

1. 1. Hvor mange kunne tenkt seg å ta en fyr med dildobelte?

• JA!
      31
    • Aldrig i livet
      44

Fremhevede innlegg

Gjest sexysadie
Skrevet

men du vil gjern pul hu bak....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gjør seg med litt avveksling i sex-livet 7!

Det kan jeg skrive under på ja! :blunke:

Gjest gotthard
Skrevet

beklager sexysadie , er ikke så utrolig analfiksert at jeg drømmer om brune ringer på stanley....

og jeg skreiv feil , om jeg hadde vært sammen med ei skulle det stå , ikke at jeg var sammen med ei

Skrevet

Skal innrømme at jeg ikke har tenkt så mye på det før, men hvis gubben hadde hatt lystm så hadde jeg nok sagt ja til det. kunne blitt festlig det.

Skrevet

Har vel lite med sex å gjøre og mye med makt å gjøre dette vel...?

Gjest sexysadie
Skrevet
Har vel lite med sex å gjøre og mye med makt å gjøre dette vel...?

D må da du vite som renner rundt med jern til daglig.

Skrevet

Jeg tror jeg trygt kan si at jeg hadde fått et veldig rart blikk hvis jeg hadde foreslått dette... Men dere har jo satt meg på en idé. Hvis han spør om å ta meg analt, så skal jeg si det er greit hvis jeg får ta han først. Men jeg tviler på at han kommer til å foreslå det. Han vet jeg ikke liker det.

:Nikke:

Skrevet

Hørtes ikke noe særlig fristende ut nei, heller perverst :ler:

Skrevet

D må da du vite som renner rundt med jern til daglig.

:ler::ler: Vel gir jeg jernet men.... :ler:

Skrevet

Stakkars pusen min da - nei, den søte baken skal han få ha i fred.

Skrevet

Helledussen......hadde jeg foreslått noe slikt, tror jeg jaggu gubben hadde hoppa ut vinduet for og komme seg unna!

Frister ikke meg noe særlig heller.........

Gjest sexysadie
Skrevet

Guuuuuuudd

Hvor kjedelige dere er!! :kjempesinna:

Skrevet

Guuuuuuudd

Hvor kjedelige dere er!!

Å guuuuud så viktig det er for meg hva du synes om mitt sexliv....

Gjest sexysadie
Skrevet

Hvordan kan jeg synes noe som helst om deg og/eller ditt sexliv da jeg ikke kjenner deg...?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kjøpte en strap-on og ba min kjære ta meg i rompen. Kjempespennende med litt avveksling, selv om vi bruker den ikke så ofte.

Gjest Anonymous
Skrevet
Det er tross alt en veldig erogen sone' date=' lissom ikke der man blir berørt oftest her i verden (gjelder sansynligvis ikke for bønder fra indre troms som klør seg der i tide og utide)[/quote']

Hø. Har troms bøndene halve hånda oppe i ræva eller??????

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Kunne sikkert prøvd det, men jeg tror at det for mitt vedkommende hadde endt i et latteranfall... :ler:

Skrevet

Har forsøkt akkurat dette, men det var ikke den helt store opplevelsen egentlig... litt godt, litt vondt (hun kunne nok med fordel ha tatt en som var en smule mindre.....), men mest av alt var det rimelig latterfremkallende for min del. Hun tok det rimelig seriøst derimot.... :ler:

Dere jenter må jobbe mye med hoftebevegelser frem og tilbake før dere later som dere er gutter.... :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...