Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2003 #1 Del Skrevet 21. mars 2003 I følge Guinness rekordbok for 1996 eller deromkring er/var følgende Norges lengste ord: Fylkestrafikksikkerhetssekretariatslederfunksjonene Jeg er sikker på at gjengen på KG kan bedre!! Terningen er kastet, som gamle Cæsar sa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 21. mars 2003 #2 Del Skrevet 21. mars 2003 Å - verden minste stedsnavn - slå den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2003 #3 Del Skrevet 21. mars 2003 Jo Å -Norges korteste navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 21. mars 2003 #4 Del Skrevet 21. mars 2003 Atomabsorbsjonspektrofotometeranalysemetodikkproblematikken er jo et ganske langt ord. Lengre enn Fylkestrafikksikkerhetssekretariatslederfunksjonene hvaffal Klarte ikke bedre jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2003 #5 Del Skrevet 24. mars 2003 Fremmedordkonstruksjonskomitéledervervsvalgkampdramatikkskildringener et ord som burde brukes betydelig oftere enn hittil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 24. mars 2003 #6 Del Skrevet 24. mars 2003 :o Si det fort 5 ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2003 #7 Del Skrevet 24. mars 2003 Hva med Lokallagsmedlemsundersøkelsesprosjektgruppemøteinnkallingskonvoluttpakkeansvarlig da? Jeg hadde den jobben for ikke lenge sia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå