Gå til innhold

Matpakketid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, nå nærmer det seg ubønnhørlig tiden for å smøre matpakker igjen.

Hvilke tips har dere å gi nå som motivasjonen for gode og sunne matpakker er på topp? I år skal jeg ikke havne i servelatfella, men være festlig og kreativ, sunn og variert.

Mitt beste tips er å kutt gulrota opp i staver. Det slår vanvittig mye bedre an enn ei vanlig gulrot.

Videoannonse
Annonse
Gjest Dallandra Darcy
Skrevet

Kjøttboller fra middagen i går,

pastaskruer fra middagen i går...

Agurk i skiver eller staver

Bake fylte rundstykker

Skrevet

hmm, rart at du skulle skrive et slikt innlegg nå. jeg søkte for et par minutter siden etter en lignende tråd! :-D

jeg har nemlig også tenkt til å lage spennende matpakker i år, for men har ikke hatt med meg mat på skolen siden barneskolen.

jeg har i hvertfall planer om å kjøpe meg en litt stor matboks, muligens med flere "rom" så maten slipper å bli most og blandet sammen.

ellers håper jeg noen andre har noen gode tips å komme med! :)

Skrevet

Tupperware har en utrolig kjekk matboks i allefall, vi har en hver. Det er en litt stor boks med "romdeler" Dånn at man har plass til både frukt og grønt, yoghurt og skiver.

Ulempen er at den er litt dyr da.

Skrevet

Pleier å ha med meg kyllingsalat som jeg lager kvelden i forveien.

Kjøper 1/2 grillet kylling på butikken, og bruker pasta, rødløk, pesto, paprika, tomat, mais +++++++

Skrevet

Cherrytomater, sukkererter, grove skinkemuffins, pastasalat, pølsebiter, kokt egg, eggerøre.

Skrevet

Her er et innlegg jeg har skrevet om det tidligere. Håper det kan inspirere. :)

Skrevet
Cherrytomater, sukkererter, grove skinkemuffins, pastasalat, pølsebiter, kokt egg, eggerøre.

Har du en oppskrift på de grove skinkemuffinsene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...