Gå til innhold

Pusse opp badet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal pusse opp badet, og synes det er vanskelig å velge stil. Det er ikke hovedbadet, men kosebadet, med badekar og badstu. Det er knapt nødvendig med innreding, bare noe ganske enkelt til å ha håndklærne i/ på. Jeg er opptatt av at det skal være enkelt og praktisk, men hva velger jeg da?

Jeg har tenkt på grove lysebrune fliser på golvet, da synes jo ikke støvet like godt som hvite fliser. Er det praktisk med hvite fliser på veggene? Malt panel?

Har dere noen gode nettadresser hvor jeg kan kikke på ulike stiler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikkefunnet så mye på nett - men finnes mange boligblader sm kjører "tema-utgaver" som dreier seg om bad.

Burde vel få op en del butikker/firmaer hvor du kan se på utvalget hvis du søker på baderomsinnredning feks.

Jeg ville ha hatt fliser på veggene - men det er kanskje fordi jeg er litt lat og synes det kan være greit å spyle hele badet når je vasker det. Finnes jo en ny type plater nå som inneholder membran. Enkelt å sette opp - man må bare skjøte i kantene. Kan kanskje være et alternativ.

Hvis ikke dere vil ha skap kan dere jo få laget til hyller hvis det er steder hvor det er naturlig. Nisje over et vegghengt toalett feks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...