*Lene* Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Vi har valgt å holde kjeft om prøvingen (sett bortifra noen få utvalgte) Vet venner og familie at dere prøver?
Morell_81 Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Vi har valgt å holde kjeft om prøvingen (sett bortifra noen få utvalgte) Vet venner og familie at dere prøver? Vi( det vil si mest meg) har bestemt for å ikke si noe, det er mange nok som maser om det fra før og jeg blir stressa av det,så jeg tror det vil bli mer press på oss om de andre vet det.
Ella* Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Vi skal ikke fortelle noen om at vi prøver (fra september) nei... Føler at det er noe jeg og mannen skal ha for oss selv, det er vår lille "hemmelighet" Kanskje derfor jeg er her inne litt for ofte? Kan jo ikke mase hull i hodet på min stakkars ektemann heller Mulig vi får et annet syn på det hvis det blir slik at vi prøver lenge, og sliter litt, men ikke til andre enn nær familie og svært gode venner.
fiktiv Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Vi vil nok holde stille hele tiden. Og når vi blir gravide så vil vi vente til den store dagen i den 3. måneden å buse ut med stor nyhet gøy ;D
smilefjes Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 Her snakkes det heller ikke noe om, slik gjorde vi det også med nr en. Vil ikke at alle skal involvere seg i om vi er blitt gravide hver måned. Ikke noe problem om det skulle gå fort kanskje, men litt kjedelig om det kommer til å ta tid. Men at det er noen som misstenker det, med et barn på godt og vel to år, det er jo noe annet...
Amyrlin Skrevet 13. august 2007 #6 Skrevet 13. august 2007 Vi har akkurat blitt prøvere, og kommer nok ikke til å fortelle det til noen enda.
lilje20 Skrevet 14. august 2007 #7 Skrevet 14. august 2007 Vi har snakket litt med nære venner og familie om de problemene vi har hatt, men ikke så mye om at vi er prøvere. Vi har sagt at jeg har hatt noen hormonelle problemer og at alt nå er i orden og at vi kunne tenke oss en baby når tiden er inne
angelou Skrevet 14. august 2007 #8 Skrevet 14. august 2007 Det var ingen som visste at vi prøvde,men så mista vi, og da skjønte jo alle sammen at vi kom til å prøve på nytt tror jeg.
Amused Skrevet 14. august 2007 #9 Skrevet 14. august 2007 Vi har sagt til noen venner at vi har lyst på barn, men ikke at vi prøver, mens andre vet at vi prøver :-D Av de som vet, så er det bare nære venner, og ikke familie. Jeg må ha noen å dele det med, og siden samboer viser tendenser til å synes at det blir litt mye til tider, så er det greit å ha venninnene og KG å ty til
MellonCollie Skrevet 14. august 2007 #10 Skrevet 14. august 2007 Vi skal ikke fortelle noen om at vi prøver (fra september) nei... Føler at det er noe jeg og mannen skal ha for oss selv, det er vår lille "hemmelighet" Kanskje derfor jeg er her inne litt for ofte? Kan jo ikke mase hull i hodet på min stakkars ektemann heller Samme her, vi har ikke fortalt noe til noen. Føles bra å ha en ting som er bare "vår" inntil videre.. Ei venninne vet at jeg har slutta på pilla da, men ikke at jeg slutta for å begynne prøving... Jeg merker også at litt ekstra skravling rundt det må ut her på KG
Lilith Skrevet 14. august 2007 #11 Skrevet 14. august 2007 Jeg vet ikke om jeg vil klare å holde det hemmelig, jeg .... Men kanskje det hjelper på skravlebehovet å opprette en prøverdagbok når tiden er inne!
Gummi Tarzan Skrevet 14. august 2007 #12 Skrevet 14. august 2007 Vi skal i gang med prøverør nå og det vet de aller fleste rundt oss. Jeg synes det er fint at folk vet, da tar de hensyn når livet er vanskelig og de er fintfølende i forhold til å begrense babysnakk etc. I vår vennegjeng er vi flere som sliter med å få barn og det er godt å vite at man ikke er alene. Jeg har også fortalt det til sjefen og de nærmeste kollegaene på jobb. Når jeg nå skal i gang med hormonkarusellen er det greit å få litt slack på jobb og det er også en fordel for kollegaene mine å vite at jeg kanskje ikke er helt meg selv i tiden framover. Hormoner kan jo som kjent påvirke humøret litt
pippen Skrevet 14. august 2007 #13 Skrevet 14. august 2007 To venninner som vet om det fordi jeg fortalte at jeg hadde en SA. Da ligger det jo litt i kortene at vi prøver å få baby...
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2007 #14 Skrevet 14. august 2007 Vi har ikke fortalt det og var i grunnen glad for det siden det har tatt lang tid (og er uten resultater ennå). Men nå er samboers søster blitt gravid og "alle" driver å spør "blir ikke dere også litt inspirerte, da" osv. Så nå skulle jeg nesten ønske vi hadde fortalt det. Men jeg bare smiler tappert mens jeg gråter på innsiden. For vi vil jo ikke "ta fra" henne oppmerksomheten med noen "bare så dere vet det så har vi prøvd mye lengere alså"-kommentarer heller. Vi får håpe vi også får klaff snart.. Selv om alle da kommer til å tro at vi "hermer"..
*Lene* Skrevet 14. august 2007 Forfatter #15 Skrevet 14. august 2007 Jeg har fortalt det til mine 2 beste venninner, og min tvillingsøster. Da min mann og jeg kom ut fra GU, møtte vi på mamma, som lurte fæææælt på hva vi hadde gjort, derav hun ringte meg, hadde et avhør, og fikk vite. Mødra assa, hehe. Det som er greia med, oss, er at vi har proklamert i flere år nå, at barn, ja DET er vi ferdig med! Så hvis vi blir gravide, kommer folk til å dette av stolen. Så det blir morsomt Lilith: gml Lilith (treningslilith?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå