Gjest Gjest Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Jeg bestilte noe derfra tidlig i juli, men jeg har aldri sett noe til varen jeg bestilte. I nettbanken står det at pengene er trukket fra konto, på http://www.everydayminerals.com/ står det at varen er sendt 6. juli i år. Jeg har undersøkt at adressen min er riktig og sånt. Hvem kontakter jeg først? Posten eller Everyday Minerals? Og hva spør jeg i så fall om? Jeg vil tro EM vil si at de har sendt varen for lenge siden, og posten vil si at de aldri har mottatt pakken? Hm... Veldig kjedelig.
Ce'Nedra Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Hm.. Jeg bestilte noe den 8. juli og jeg fikk den for to uker siden eller noe. Selv om det står Shipped, ville jeg sendt en mail til EM og spurt om de har noe sendingsnummer, hvilken dato den ble sendt osv. før jeg henvendte meg til Posten.
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Har heller ikke fått varene mine fra dem, selv om jeg bestilte i juni. Er de bare noen lurendreiere tro? Man kan jo lure, siden det er snart to måneder siden jeg bestilte, og ikke har fått pakken enda.
Gjest StockDama Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 jeg fikk pakkene min begge gangene ca 1 og en halv uke etter de ble sendt. ta kontakt med de du.
(-:Domino:-) Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Jeg fikk den første pakken etter ti dager, neste pakke tok det nærmere tre uker før dukket opp.
*Enigma* Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 Hvis du bestilte for over 200 kan det hende tollen har tatt tak i den, og da tar det lang tid å få den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå