Adina Skrevet 21. mars 2003 #1 Skrevet 21. mars 2003 Jeg er nyskjerrig på om jeg tilhører en liten minoritet, når jeg syntes klær i lakk og lær er sexy.... Ville du for eksempel du likt å se kjæresten din dresset opp i dette? Ville du likt det ute blandt andre mennesker, på by'n for eksempel, eller bare til "hjemmebruk"? Foretrekker du "vanlig" sexy undertøy, eller kan dette med lakk og lær gi et ekstra kikk? Er innmari nyskjerrig på hva andre mener om saken....
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 21. mars 2003 #2 Skrevet 21. mars 2003 Jeg synes ikke lakk og lær er så veldig opphissende egentlig. Foretrekker jenter i sexy og feminint silkeundertøy. Sansynligvis fordi det føles bedre inntil meg selv, gummiklær er bare ekkelt mot huden. Ja, og så er silke enklere å rive av når man får det litt travelt WildThing "all I wanna do is make love to you" 1
*Lisa* Skrevet 21. mars 2003 #3 Skrevet 21. mars 2003 hehe... du er ikke alene, nei! Synes lakk er kjempesexy. Vanlig undertøy med blonder og sånt bruker jeg jo til vanlig, så det har på ingen måte den samme effekten på meg. Og det er ingen særlig tvil om at klærne har en positiv effekt på min kjære, heller..... Bruker det ikke på by'n, den delen av klesskapet er forbeholdt hjemmet eller spesielle anledninger/fester. *Lisa* 1
xeyes Skrevet 22. mars 2003 #4 Skrevet 22. mars 2003 Lær er ikke såå sexy syns jeg. Heller ikke lakk på mannfolk, men jeg bruker latex klær. Tilogmed på byen ja Dvs svart eller hvit latex bukse og en stilig topp. (pluss noen lekre sko da) x
Thomas Skrevet 22. mars 2003 #5 Skrevet 22. mars 2003 Grunnen til at så mange menn tenner på lakk, lær og gummi er at det minner dem om ny bil...
gutt_1982 Skrevet 23. mars 2003 #6 Skrevet 23. mars 2003 jeg syntes ikke lakk, lær og gummi er sexy eller opphissende. Snarere tvert i mot... 1
Gjest sexysadie Skrevet 23. mars 2003 #7 Skrevet 23. mars 2003 Grunnen til at så mange menn tenner på lakk, lær og gummi er at det minner dem om ny bil... Derfor d ja... 1
Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2003 #8 Skrevet 24. mars 2003 I alle fall på damer. Jeg har kjøpt svart lakk catsuite, body og truse til damen. Jeg blir kjempekåt og vi har sykt bra sex når hun kler seg opp. Hva slår det visuelle synet av en svart lakk-kledd damerompe og glidelåsen i skrittet åpen slik at den barberte musen synes...... Mann, 32 PS! Vi liker ikke latex. 1
Gjest Finken Skrevet 12. april 2003 #9 Skrevet 12. april 2003 Lakk og lær er absolutt sexy! Sjekk ut: www.catpeople.no Der får man utløp for fetish fanasiene sine, :D det anbefales sterkt! Klem.
Gjest Scarlet Skrevet 15. april 2003 #10 Skrevet 15. april 2003 Jeg bruker gjerne lakk og lær ute på byen! Det gjør jeg faktisk ganske ofte. Pleier f.eks å bruke latex-topper (med spenner på evt.sidene), skjørt, kne-korte kjoler etc. Jeg synes det er veldig sexy hvis samboeren min bruker det :blunke:
Gjest Scarlet Skrevet 15. april 2003 #11 Skrevet 15. april 2003 Mitt innlegg kunne misforståes; Jeg mener ikke at samboeren min bruker dame-latex. Han brukes selvfølgelig latex beregnet for menn
Gjest Mel Skrevet 15. april 2003 #12 Skrevet 15. april 2003 Jeg synes menn i lakk o.l. er noe av det minst sexy jeg kan tenke meg... 1
myagi Skrevet 15. april 2003 #13 Skrevet 15. april 2003 Menn i lakk og lær synes jeg ikke hører hjemme noe sted. Kanskje bortsett fra der hvor menn liker menn. Kvinner i latex,lakk og lær kan være kult. Tenker da på hun ene i George Michael`s video too funky,og Madonna f.eks. Meg selv i svart skinnbukse med kul topp stiller selvsagt helt i den klassen.
Gjest Mel Skrevet 15. april 2003 #14 Skrevet 15. april 2003 Enig, myagi. Freshe damer i lakk & lær kan være skikkelig stilig - menn derimot...
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. april 2010 #15 Skrevet 29. april 2010 Jeg elsker lakk. Catsuit uten hode, pisk og håndjern. Da har vi det på stell! Men jeg synes ikke menn i slike klær er noe særlig.. 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2011 #16 Skrevet 8. januar 2011 Jeg elsker lakk. Catsuit uten hode, pisk og håndjern. Da har vi det på stell! Men jeg synes ikke menn i slike klær er noe særlig.. Klær i lakk er definitift en favoritt og er enig med at catsuit er det ultimate, vi er nok ikke noen typisk SM eller bondage som denne type klær blir assosiert med dessverre, men å bli bundet fast i sengen en skjelden gang er fruens favoritt. Menn i lakk blir ofte forbundet med homo, derfor blir det for de fleste turn of med menn iført lakk. Jeg har selv en hel del klær i lakk og bruker dem ofte til fruens glede hun synes det blir fint selv på meg, men fordommer er og forblir fordommer.
ManBearPig Skrevet 15. januar 2011 #17 Skrevet 15. januar 2011 Jeg synes det kan være opphissende med lakk og lær, det står ikke øverst på lista, men det har en viss effekt, ja.
male_maid Skrevet 29. mai 2015 #18 Skrevet 29. mai 2015 Lakk er lekkert, og skjønner at mange synes det sært på en mann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå