Morell_81 Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Jeg vurderer å bestille meg en babycomp, men det er en relativt dyr investering, så jeg hadde håpet at det var noen her som har erfaring med anvendelse av denne? Har den virket som forventet? er den så lett anvennelig som de får det til å høres ut på nett siden? Håper noen gidder å komme med noen komentarer!!!
Deli Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Hei! Eg har lady comp som er litt enklare og rimelegare (les ikkje fullt så dyr) versjon. Trur forskjellen er at du kan leggja inn når du har sex på baby compen, den kan gje deg kjønnsprognose. Det siste trur eg uansett er litt sprøyt. Lady comp lagrar kanskje litt færre syklusar, men mange likevel Eg har brukt min lady comp til prevensjon, og nå brukar eg han som prøvar Føler eg har god kontroll på syklusen, veit akkurat når det er sjanse for å bli gravid. Og før visste eg når det var utrygt. Du vil etter nokre syklusar bli svært godt kjent med kroppen din, i alle fall har eg lært meg å leggja god merke til diverse endringar som så stemmer med det lady compen fortel meg. Du kan få syklus utskrift. Kan vera nyttig dersom ein har problem, kan til dømes avdekke manglande eggløysing etc. Min har vara i 3 år og verkar ikkje sliten i det heile. Tenkjer å bruke han også etter at vi får første barn. Så ei bra investering eigentleg, er glad for å sleppe dei dumme p-pillene og den vonde spriralen. For meg er lady compen heilt toppers, einaste minuset må vera prisen
Morell_81 Skrevet 13. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2007 Hei! Eg har lady comp som er litt enklare og rimelegare (les ikkje fullt så dyr) versjon. Trur forskjellen er at du kan leggja inn når du har sex på baby compen, den kan gje deg kjønnsprognose. Det siste trur eg uansett er litt sprøyt. Lady comp lagrar kanskje litt færre syklusar, men mange likevel Eg har brukt min lady comp til prevensjon, og nå brukar eg han som prøvar Føler eg har god kontroll på syklusen, veit akkurat når det er sjanse for å bli gravid. Og før visste eg når det var utrygt. Du vil etter nokre syklusar bli svært godt kjent med kroppen din, i alle fall har eg lært meg å leggja god merke til diverse endringar som så stemmer med det lady compen fortel meg. Du kan få syklus utskrift. Kan vera nyttig dersom ein har problem, kan til dømes avdekke manglande eggløysing etc. Min har vara i 3 år og verkar ikkje sliten i det heile. Tenkjer å bruke han også etter at vi får første barn. Så ei bra investering eigentleg, er glad for å sleppe dei dumme p-pillene og den vonde spriralen. For meg er lady compen heilt toppers, einaste minuset må vera prisen Tusen takk for svaret ditt, det kom akkurat litt forseint. No har eg bestilt meg babycomp. vel det høyres jo ut som ei god investering, så då gjer det meg ikkje så mykje at den kostar litt, men hadde den vore billegare så hadde eg nok kjøpt den for mange år siden. lykke til med prøvingen!"!
Ella* Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Jeg kjøpte brukt Babycomp på finn.no, tror jeg betalte 2500 for en som er fire år gammel. Bestilte bare ny "måledings" for 250 kr... De skal jo vare i 10-20 år, så satser på at min gjør det. Hittil har det ikke vært noen problemer, bortsett fra en svært merkelig syklus! Men det kan jeg jo ikke gi Babycompen skylden for
Lady79 Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Hei Jeg har babycomp og er veldig fornøyd med den. Vi ble gravid (men mistet dessverre i uke 8) med babycomp, etter at vi hadde brukt den i ca 6 mnd.....håper på at det klaffer snart igjen.....og at alt går bra denne gangen...
Morell_81 Skrevet 14. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. august 2007 Hei Jeg har babycomp og er veldig fornøyd med den. Vi ble gravid (men mistet dessverre i uke 8) med babycomp, etter at vi hadde brukt den i ca 6 mnd.....håper på at det klaffer snart igjen.....og at alt går bra denne gangen... Trist at dere mistet barnet, håper det ordner seg for dere. Her er en til å trøste deg litt hvis du trenger den Lykke til!!!
Gjest Gjest_lille meg_* Skrevet 14. august 2007 #7 Skrevet 14. august 2007 Hei Jeg har babycomp- er kjempe fornøyd!! Bruker den til prevansjon nå, men brukte den også når vi planla baby;) Ble gravid etter 3 mnd:) Så den er absoulutt verd alle pengene, husk at den har en laaang levetid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå