Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal kjøpe starter kit? Du vil ikke prøve gratisprøvene først?

Jeg kjenner ikke så godt til ID sine annet enn Medium Beige som var litt for mørk for meg. Jeg bruker Light medium i EM.

Hva slags hud har du? Det ser ut som ID Fairy light har fersken undertoner, eller tar jeg helt feil nå? Litt vanskelig å se hvor mørk ID's Fairly light er også, men jeg vil foreslå Sandy Fair, Sunkissed Fair, Multitasking eller Fairly light, alt ettersom hvor mørk huden din er og om du har kalde eller varme farger.

Skrevet

Tusen takk for svar! :)

Jeg skal bestille gratissettet først ja!

Jeg har lys hud, men usikker på hvordan undertone jeg har. Har uren hud (men tørr), så tenkte å velge original glo som foundation type. Trenger jo noe med dekkevne, men vil ikke ende opp med oransje eller griserosa ansikt. Har blondt hår og mørke øyne, passer best til varme farger. Men tror ikke jeg skal bruke for varm farge i ansiktet heller, siden det bare vil se unaturlig ut siden jeg har så lys hudfarge.

Er veldig fornøyd med tonen i ID dairy light, men siden jeg uansett skal bestille børster fra everyday og det er billigere enn ID vil jeg gjerne prøve testsettet.

Skrevet

Og hvilken rouge er å anbefale? Vil ikke ha for sterk farge og for mye rødt, siden jeg har problemer med røde urenheter.

Tips?

Skrevet
Og hvilken rouge er å anbefale? Vil ikke ha for sterk farge og for mye rødt, siden jeg har problemer med røde urenheter.

Tips?

Jeg tør ikke å anbefale en til deg, siden jeg ikke har prøvd så mange. Kan bare si at jeg bruker Nick Nack og at du burde satse på en som er mindre rosa og sterk i fargen enn den. Velg en av de som det står for Fair skin, ikke fair til medium, så vil jeg tro du har den i boks :)

Sliter du noe med olje på huden siden du har uren hud? Hørte om ei som prøvde Glo og hadde litt problemer med olje, hun ble veldig blank i huden av den.

Skrevet

Et tips til siden du skriver du skal kjøpe børster; øyenskyggekostene er ikke spesielt gode og verdt å bruke penger på, det synes jeg heller ikke Oval concealer brush var.

Angled Blush Brush er derimot den beste kosten jeg har prøvd noen gang, og Premium Kabuki er like bra som ID sin, til og med litt mykere, men den røyter en del.

Skrevet
Jeg tør ikke å anbefale en til deg, siden jeg ikke har prøvd så mange. Kan bare si at jeg bruker Nick Nack og at du burde satse på en som er mindre rosa og sterk i fargen enn den. Velg en av de som det står for Fair skin, ikke fair til medium, så vil jeg tro du har den i boks :)

Sliter du noe med olje på huden siden du har uren hud? Hørte om ei som prøvde Glo og hadde litt problemer med olje, hun ble veldig blank i huden av den.

takk for hjelp.

Da har jeg bestilt!

Ble til at jeg bestilte dette:

Custom Kits Free Sample Makeup Kit Free Sample Kit

* Neutral-Fairly Light foundation Original Glo

* Neutral-Multi Tasking foundation Original Glo

* Intensive Concealer Fair concealer

* Cool-Fair foundation Original Glo

* Soft Touch blush or face color

SÅ får jeg jo bare se hvordan fargene passer til meg. Uansett bestilte jeg for å få børstene så billig, mye billigere enn å kjøpe i vanlig butikk i Norge! Håper jeg bare ikke dollaren går så mye opp at jeg må fortolle dette (tåler en dollar på 6,7, noe jeg ikke tror kommer den nærmeste tiden..) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...