Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2003 #1 Skrevet 21. mars 2003 Blir hårveksten på armer / ben sterkere og mørkere når man vokser? Noen som har tips om gode voksstrips?
Gjest glaciera ulogget Skrevet 21. mars 2003 #2 Skrevet 21. mars 2003 Etter min erfaring påvirker ikke voksing hvordan etterveksten blir. Det er best å få det gjort synes nå jeg. Veet sin varmvoks er bra og ikke så vanskelig å bruke, men det tar sånn tid og er et styr. På en salong er du inn og ut i en fei, og de napper av hårene så kjapt at du knapt merker det. Må legge til at jeg aldri har tatt bikinivoks, da :-)
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2003 #3 Skrevet 21. mars 2003 det blir ikke noe mere hår av det, men når hårene vokser ut tror du at det er mere hår fordi du er vant til at det er så "hårløst" der hvor du har vokset. jeg har hørt at jo mer man vokser, jo mindre hår blir det.. vel, jeg jobber med saken jeg da...
Amalie Skrevet 24. mars 2003 #4 Skrevet 24. mars 2003 Blir hårveksten på armer / ben sterkere og mørkere når man vokser? Min erfaring: Nei Noen som har tips om gode voksstrips? Jeg bruker varmvoks som jeg varmer i mikrobølgeovnen, det er en del kliss men fordelen er at du kan gjøre det når du har tid. Husker ikke hvilke merker jeg har prøvd, men synes resultatet blir bra hver gang (tror det ikke er så stor forskjell på merkene). Ellers så er det jo behagelig å gjøre det i salong.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå