Gjest Gjest Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Jeg har hatt en flørt gående i ukesvis og ukesvis, hele forholdet er ødelagt av mistillitt grunnet sjalusi og ekser. Vi skulle derfor starte på nytt, hadde en skikkelig god samtale. Men jeg hører ingenting, ikke sender han en melding, ikke ringer han. Cluet er at denne mannen er såpass spesiell at han har gjort dette før, likevel så er han interessert - tidlig i forholdet viste han det til og med " WOW" Jeg kommer aldri til å få hvite hvorfor-og har innfunnet meg med med det, likevel- jeg synes han kunne sagt hadet til meg om ikke annet, det vi delte sammen i denne perioden var ganske fint før andre blandet seg. Jeg savner ett farvel rett og slett, jeg er skuffet over eventuelle løgner, bare ord som egentlig ikke kan ha betydd så mye tross alt. Jeg kan ikke oppdra en mann på 37, det orker jeg ikke. Men, han kunne sagt farvel!
Gjest Tanita Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Har lest innlegget ditt flere ganger og skjønner veldig lite av det.
Vela Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Hvorfor ikke ta kontakt med han selv, og spørre hva som skjer? Hvis dere skal prøve på nytt er det jo greit å starte med å snakke sammen...
(-:Domino:-) Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Beklager, men dette skjønte ikke jeg heller mye av....
Gjest Pax Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 Den ene var sjalu på den andres ekser. De hadde en telefonsamtale for å rense luften, og skulle møtes. Men han dukket ikke opp, og hun hørte ikke noe fra han. TS regner med at han har fått kalde føtter, men er skuffet fordi han ikke sa noe. Har jeg forstått det riktig? Ikke kast bort mer tid på han.
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2007 #6 Skrevet 13. august 2007 Jeg tror nok jeg forstår ja. Jobber han vekke eller mye for tiden da?
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2007 #7 Skrevet 13. august 2007 Man kan alltid sende en melding om ett farvel i hvertfall. Ingen som arbeider så mye at det kan unskyldes. For å få noe bra i livet, må man gi noe- ikke sant? åpne opp og ønske mennesker velkommen. Når man endelig tør og åpne opp så SVIR det når det viser seg at de lyger til deg og utgir seg for å være noe annet de ikke er. Og så ikke en gang si farvel- det jeg ønsket meg. Han kunne heller skreket opp i fjeset på meg at han ikke var innteressert, har gitt han muligheter til å si det til meg på en skånsom måte- men neida- han var jo interessert, og nå ikke ett farvel en gang. Det sårer meg. Alt det vi delte - bare løgn.
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2007 #8 Skrevet 13. august 2007 Jeg tror- kanskje- jeg skjønte litt. Men hvis mannen er slik som han høres ut, så ville jeg antatt at du verken får en forklaring eller et farvel, dessverre. Hvorfor det ?
Terese:) Skrevet 13. august 2007 #9 Skrevet 13. august 2007 dette her høres jo ut som en utrolig umoden og lite seriøs mann... jeg aner ikke hva hans motiver for å oppføre seg slik som han har gjort, eller hva som egentlig har skjedd da det første innlegget var litt difust.. begynn å vis deg selv mer respekt og si til deg at du ikke finner deg i slik oppførsel..
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2007 #10 Skrevet 13. august 2007 dette her høres jo ut som en utrolig umoden og lite seriøs mann... jeg aner ikke hva hans motiver for å oppføre seg slik som han har gjort, eller hva som egentlig har skjedd da det første innlegget var litt difust.. begynn å vis deg selv mer respekt og si til deg at du ikke finner deg i slik oppførsel.. Det jeg gjør nå- med aldri mer ta kontakt.
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2007 #11 Skrevet 13. august 2007 Må bare spørre; hva jobber han med/innen? For det andre, om du ikke har hørt NOE, så betyr det nok at han IKKE har sagt hade..
pusla Skrevet 13. august 2007 #12 Skrevet 13. august 2007 Jeg skjønte ikke alt, men jeg har selv hatt et kanskje-forhold til en mann en gang som endte med at han bare sluttet å ta kontakt. Sa han skulle ringe, men så gjorde han det ikke, jeg fikk ikke svar på meldinger, ingenting. Jeg ble bekymra såklart, men mest av alt forbanna på måten å avslutte på. Så jeg forstår fortvilelsen din, trådstarter, for det er ikke gøy å bli kuttet av på den måten. Det er en feig og liten voksen måte å behandle folk på. Men det nytter vel ikke å gjøre annet enn å riste det av seg og move on
Gjest skog Skrevet 13. august 2007 #13 Skrevet 13. august 2007 Hei Terese Dette høres ut som en jeg kjenner godt uten at det behøver å være det Denne mannen gjør det på denne måten fordi han ikke liker konfrontasjoner. Han vil altid unngå diskusjoner, tårer og krangler. Han vil kose seg og ha det hyggelig også på andres bekostning.......... han vil også dra sanheten langt for å få det slik han vil og ikke skamme seg over det. Når han er ferdig med saken skal andre være det også og er du ikke det så.......trist for deg :gråte: Han forteller uten tvil løyner for å slippe konfrontasjoner og konfrontere ham med fakta vil desverre ikke hjelpe deg stort...........han vil bare lytte.... ta sakene sine.....bli arrogant og si at du skal slippe og ha noe mer med han og gjøre. Er du lur overser du ham og lar være å ta mer kontakt
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2007 #14 Skrevet 13. august 2007 Hei Terese Dette høres ut som en jeg kjenner godt uten at det behøver å være det Denne mannen gjør det på denne måten fordi han ikke liker konfrontasjoner. Han vil altid unngå diskusjoner, tårer og krangler. Han vil kose seg og ha det hyggelig også på andres bekostning.......... han vil også dra sanheten langt for å få det slik han vil og ikke skamme seg over det. Når han er ferdig med saken skal andre være det også og er du ikke det så.......trist for deg :gråte: Han forteller uten tvil løyner for å slippe konfrontasjoner og konfrontere ham med fakta vil desverre ikke hjelpe deg stort...........han vil bare lytte.... ta sakene sine.....bli arrogant og si at du skal slippe og ha noe mer med han og gjøre. Er du lur overser du ham og lar være å ta mer kontakt Jeg heter ikke Terese. Du beskriver en mann uten empati for andre. Slike er farlige.
Terese:) Skrevet 13. august 2007 #15 Skrevet 13. august 2007 ææ... det er ikke min mann.. men det er desverre en del av dem der ute..
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2007 #16 Skrevet 13. august 2007 ææ... det er ikke min mann.. men det er desverre en del av dem der ute.. Er en del av dem der ute? Hva mener dere med dette? er dette liksom "vanlig" ?
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2007 #18 Skrevet 13. august 2007 ikke vanlig, men de finnes ja De må være syke. Er ikke normal oppførsel, de eier jo ikke samvittighet, selvrespekt eller empati.
Terese:) Skrevet 13. august 2007 #19 Skrevet 13. august 2007 tja.. det er alltid en grunn at man oppfører seg som man gjør.. om det er noe som har skjedd før eller lignende.. men det er ikke alltid en unnskyldning for å oppføre seg som man gjør.. beste er bare å komme seg videre og heller håpe at noen andre slipper å havne utfor den samme oppførselen
CeeCee Skrevet 14. august 2007 #20 Skrevet 14. august 2007 Jeg har hatt en flørt gående i ukesvis og ukesvis, hele forholdet er ødelagt av mistillitt grunnet sjalusi og ekser. Vi skulle derfor starte på nytt, hadde en skikkelig god samtale. Men jeg hører ingenting, ikke sender han en melding, ikke ringer han. Cluet er at denne mannen er såpass spesiell at han har gjort dette før, likevel så er han interessert - tidlig i forholdet viste han det til og med " WOW" Jeg kommer aldri til å få hvite hvorfor-og har innfunnet meg med med det, likevel- jeg synes han kunne sagt hadet til meg om ikke annet, det vi delte sammen i denne perioden var ganske fint før andre blandet seg. Jeg savner ett farvel rett og slett, jeg er skuffet over eventuelle løgner, bare ord som egentlig ikke kan ha betydd så mye tross alt. Jeg kan ikke oppdra en mann på 37, det orker jeg ikke. Men, han kunne sagt farvel! Han har vel ombestemt seg da, og orker ikke en lang samtalte om hvorfor...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå