Gjest tilfeldig Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 hei, jeg har store problemer med å få kjøpt meg lindens uten kredittkort. jeg har paypal og jeg har usd$ der nå men blir bare videresendt til "add credit card" hos paypal. jeg får ikke verifisert paypal-kontoen min fordi jeg ikke har kredittkort kontaktet paypal om dette og det var svaret jeg fikk. så da tror jeg spørsmålet mitt er: hvordan få kjøpt lindens i det hele tatt? jeg har forsøkt å spørre etter hjelp inworld, men det er fryktelig forvirrende med alle menneskene der inne og de gir en bare halve svar og så forsvinner de eller så blir man bare oversett... men noen av de sa at de ikke hadde kredittkort men hadde allikevel kjøpt lindens. er det noen her som kan hjelpe? ps: takk for at jeg fikk poste som uregistrert
Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Jeg har sendt penger til paypal kontoen min for å gjøre dette jeg også, men hvis dette ikke går så. =/ Ja, noen som vet dette?
Gjest tilfeldig Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 nesten litt godt å høre at det ikke bare er jeg som trøbler... jeg forsøker å kjøpe lindens inworld ved å klikke på $-tegnet oppe i høyre hjørne. da får jeg beskjed om at det ikke ligger inne noe "billing information" i min second life-konto og jeg får beskjed om å oppdatere kontoinformasjonen min. jeg bli da sendt til en side hvor jeg har valget mellom kredittkort eller paypal. jeg velger paypal men blir da bare møtt av denne "add a credit card" hos paypal. det får meg til å lure på om linden krever en verifisert paypal-konto for å kunne legge den til som "payment method" i ens konto... men det får jeg jo ikke for jeg paypal krever kredittkort for å få verifisert paypal-kontoen! og jeg som trodde paypal var et alternativ for de som ikke har kredittkort! argh! det finnes jo mennesker der inne som ikke har kredittkort men som allikevel kjøper lindens. hvordan gjør de det? jeg har sendt avgårde både en henvendelse og en purring til linden lab-folka, men foreløpig er det stille. dette er for dårlig
Gjest JinBoyd Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Jeg har løst dette ved å gi penger til en som kunne gjøre dette for meg, du må bare finne en å stole på
Gjest tilfeldig Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 så mine antagelser er med andre ord korrekte? ingen andre norske sl-brukere som har samme erfaringer/problemer?
Cata Skrevet 22. august 2007 #6 Skrevet 22. august 2007 Jeg trøblet fælt i starten for jeg ville helst bruke paypal, og slik jeg forsto det måtte man i så fall ha en verified Paypalkonto, ja. Så jeg gav opp og registrerte et kredittkort etter å ha forhørt meg litt hos Isolde om "antatt risk for å bli lurt opp i stry". (Er muligens überforsiktig ja). Klar over at dette ikke var svar på hovedspørsmålet ditt, men ville bare si at du ikke er den eneste som har trøblet med å bruke Paypal der inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå