Gjest Gjest_Kitekatt_* Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Jeg har brukt Skin Smoothing Cream og synes den er ok, men jeg liker ikke lukta. Tror også denne er litt fet. tenker på Active Moist nå, men lukter den likedan (synes de lukter fisk) ? Og blir den VELDIG mye mindre fet enn SC, eller bare litt?
Salial Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Jeg har brukt Skin Smoothing Cream og synes den er ok, men jeg liker ikke lukta. Tror også denne er litt fet. tenker på Active Moist nå, men lukter den likedan (synes de lukter fisk) ? Og blir den VELDIG mye mindre fet enn SC, eller bare litt? Active moist lukter mye bedre! Mindre fet, men gir masse fukt. Tror den vil funke bra nå på sensommeren/høsten, med mindre du har veldig tørr hud.
Gjest Tweek Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Jeg som nettopp bestilte skin smoothin cream, fordi den fikk jeg prøve på. Tenkte på den andre men visste ikke ettersom jeg ikke hadde prøvd den..
Cate Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Jeg har brukt Active Moist i flere år nå og elsker den. Absolutt ikke fet, veldig lett og gir fin fukt.
Gjest Gjest_kitekatt_* Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Jeg har brukt Active Moist i flere år nå og elsker den. Absolutt ikke fet, veldig lett og gir fin fukt. Men jeg kan få dehydrert hud...slik at den linjer seg litt. Holder den da? sSC var fin, men litt for fet liksom. Gjorde meg blank...
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 Active moist er for en hud med nok fett. Til og med litt blank hud. Jeg hadde trodd den kanskje ville gi deg litt lite hvis det er sånn at du føler du blir litt linjete som du sier. Det tyder på at huden di er dehydrert som du sier. Scin smoothing er for en normal til tørr og dehydrert hud. Dvs en hud som mangler mere fukt enn fett. Intensive moisture balance er for en tørr hud som mangler både fett og fukt. Super rich repair er for en fettfattig hud, men den gir også fukt. Er for en veldig tørr hud. Jeg vil tro den du bruker er den beste for deg. Renser du huden din hver dag? Om huden ikke er helt ren kan man få følelsen av at kremen legger seg litt utenpå og føles litt blank. Lukten kan man gjøre lite med, men mange syns den lukter godt
Gjest Tweek Skrevet 14. august 2007 #7 Skrevet 14. august 2007 TS, har du prøvd supercalming cleanser for face and eyes? Jeg fikk den og scin smoothing cream som prøve og de funker som bare det sammen. Cleanser funker egentlig uansett og den er kjempegodt, føler ansiktet mitt blir rent og "luftig".. Når jeg ikke brukte cleanseren virket kremen fetere og la seg litt oppå.. En ting som irriterer meg er at siden jeg begynte å rense huden har det blitt en del småkviser og urenheter jeg ikke har hatt før. Det er så ekkelt og jeg som trodde jeg fikk fin hud av det
kitekatt Skrevet 14. august 2007 #8 Skrevet 14. august 2007 TS, har du prøvd supercalming cleanser for face and eyes? Jeg fikk den og scin smoothing cream som prøve og de funker som bare det sammen. Cleanser funker egentlig uansett og den er kjempegodt, føler ansiktet mitt blir rent og "luftig".. Når jeg ikke brukte cleanseren virket kremen fetere og la seg litt oppå.. En ting som irriterer meg er at siden jeg begynte å rense huden har det blitt en del småkviser og urenheter jeg ikke har hatt før. Det er så ekkelt og jeg som trodde jeg fikk fin hud av det Kan kanskje prøve det neste gang jeg skal ha rens. Nå har jeg en stor en fra MD så det kan bli lenge til Ofte når man bytter produkter til noen som fungerer, er dte ureneter som vil opp og ut gi det litt tid.
Gjest Tweek Skrevet 14. august 2007 #9 Skrevet 14. august 2007 Ok, jeg har aldri vært særlig flink til å rense huden eller fjere sminken før jeg har lagt meg. Nå har jeg begynt med det. Håper det går over fort, jeg er ikke vant med kviser selv om de er bittesmå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå