Gå til innhold

Eau de toilette eller lignende

Anbefalte innlegg

Gjest Husmora
Skrevet

Jeg ønsker med en godlukt til å bruke i hverdagen, har dere noen forslag til hva jeg kan prøve? Var innom en butikk og prøvde noen, men den jeg likte best der var ikke så god da jeg kom hjem.. (Den heter Eau De Rubylipps)

Jeg vil ha noe som lukter "rent" og friskt, er ikke glad i søtlige dufter, og bruker heller ikke parfymer eller noe ellers, så jeg aner ikke hva jeg skal se etter. (Ja jeg vet at jeg kan spørre på butikken, men det er ikke alltid den som jobber der har så god smak ;))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja. Parfyme er vanskelig å anbefale fordi samme duften kan lukte vidt forskjellig på to mennesker. Man må nesten bare prøve seg fram, men ikke prøv for mange av gangen. Spray f.eks. en duft på hvert håndledd, ta deg en runde i butikkene og se om duften lukter like bra etter en time eller to.

Når det gjelder hverdagsdufter vender jeg stadig tilbake til "FCUK her". Den er iallefall min favoritt nå for tiden.

Skrevet

Kanskje DKNY Women kan være noe for deg. Den har veldig ren frisk duft. Jeg kjøpte den nå i sommer og kommer helt klart til å fortsette med den - spesielt til sommerbruk Den er lett å få tak i, og er ikke av de aller dyreste. :)

Skrevet

Ralph Lauren og Davidoff kan du jo også teste ut.

Skrevet

Jeg er også veldig glad i de friske duftene, og absolutt ikke i tunge, søte parfymer. DKNY woman er min absolutte favoritt, men DKNY Be Delicious er også god. I tillegg liker jeg Stella av Stella McCartney, den har en frisk duft av rose. Clinique Happy lukter også friskt og godt. Det gjør også den rosa, firkantede flasken til Gucci, mener den heter Gucci II.

Skrevet

Du kan prøve en av disse:

Lovely av Sarah Jessica Parker - en duft som er kjent for renhet

Live luxe - kjempefresh! fås på vita ellerpå parfymeri

Euphoria blossom av Calvein Klein

Glow av Jennifer lopez - nydusjet spør du meg - en veldig behagelig duft - fås på vita og parfymerier

Skrevet
Du kan prøve en av disse:

Lovely av Sarah Jessica Parker - en duft som er kjent for renhet

Live luxe - kjempefresh! fås på vita ellerpå parfymeri

Euphoria blossom av Calvein Klein

Glow av Jennifer lopez - nydusjet spør du meg - en veldig behagelig duft - fås på vita og parfymerier

Glemte å si at her kan du kjøpe billige parfymer og frakt er kun 5 kr! Men over 200 kr kommer toll på 39. Men ingen problemer med dette stedet. Seriøst nettsted: www.Beauty4net.no de tar kort og faktura.

Skrevet

Jeg vil anbefale Green Tea-serien av Elizabeth Arden. Akkurat nå er det tre forskjellige Eau de Toilettes:

Green Tea: den originale, lysegrønne. Lukter... ja, grønn te? Jeg synes lukten er frisk, ikke for feminin og søt, men da jeg prøvde den gikk lukten fort bort.

Green Tea Revitalize: mørkere grønn med gul skrift. Er litt mer "spenstig" enn den vanlige. Denne kjøpte jeg etter å ha prøvd alle sammen.

Green Tea Tropical: Mørk grønn med rosa skrift. Har innslag av tropiske frukter eller noe sånt. For meg ble denne for søt.

Sjekk makeupalley.com for forskjellige synsunkter - parfyme er individuelt, og noen synes selvsagt at disse er helt heslige. ;)

Green Tea selges på Cubus og parfymeri, blant annet, og de små parfymene (50 ml) koster 290 kr.

Gjest Husmora
Skrevet

Takk skal dere ha, det var mange fine tips her. Da vet jeg hvilke jeg kan kikke på først :)

Gjest Deception
Skrevet

Aroma Source fra Lancome er en bodyspray som lukter rent, friskt og ikke for mye. Den kommer i stor flaske på 100 ml for ca 300 kroner.

Den er min favoritt når jeg ikke orker parfyme, og jeg har hittil ikke blitt lei av den. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...