Gjest undrer Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Har du noen gang ”funnet tilbake" til eksen din etter et samlivsbudd? Under forutsetning av at du svarte ja på første spørsmål…. Hvor lenge var dere fra hverandre? Hva var det som gjorde at det ble slutt? Hvem gjorde det slutt? Hva gjorde at dere ble sammen igjen, og varte det?
Lilith Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 1 - Ja. 2 - 9 mnd 3 - Han hadde problemer med å forplikte seg og tenke fremover, og jeg presset ham for hardt. 4 - Jeg stilte ham ultimatum - han gikk. 5 - Tja ... jeg savnet ham og sendte ham en melding for å høre hvordan det gikk, han sa 'ikke så bra', jeg lurte på hvorfor, han sa han savnet meg og oss, og ... Jah. Mye prating om ting og dermed: :rødme: helt på nytt igjen!
Gjest Dixie i.i Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Har du noen gang ”funnet tilbake" til eksen din etter et samlivsbudd? Under forutsetning av at du svarte ja på første spørsmål…. Hvor lenge var dere fra hverandre? Hva var det som gjorde at det ble slutt? Hvem gjorde det slutt? Hva gjorde at dere ble sammen igjen, og varte det? Vi var frahverandre i nesten 6 år. Grunnen til at det ble slutt da var at jeg var ikke ferdig med å rase fra meg og ikke interessert i ett alt for seriøst forhold (ikke offentlig iallefall) Jeg gjorde det slutt, hardt og brutalt.. hihi Tja, de første årene hadde vi ikke kontakt (han ville ikke det). Så hadde vi gradvis mer og mer kontakt, selv om jeg hadde samboer, så det var på ett rent vennskapelig plan. Så ble jeg singel for ca 1 år siden, og så begynte vil bare å tilbringe mer og mer tid sammen, uten å styre eller noe. Så plutselig en søndag lå vi i sofan og klina også har det bare utviklet seg.... Det varer jo fortsatt og jeg håper jo selfølgelig at det skal vare for alltid... men det gjenstår jo å se...
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Har du noen gang ”funnet tilbake" til eksen din etter et samlivsbudd? Under forutsetning av at du svarte ja på første spørsmål…. Hvor lenge var dere fra hverandre? Hva var det som gjorde at det ble slutt? Hvem gjorde det slutt? Hva gjorde at dere ble sammen igjen, og varte det? Vi var frahverandre i nesten 6 år. Grunnen til at det ble slutt da var at jeg var ikke ferdig med å rase fra meg og ikke interessert i ett alt for seriøst forhold (ikke offentlig iallefall) Jeg gjorde det slutt, hardt og brutalt.. hihi Tja, de første årene hadde vi ikke kontakt (han ville ikke det). Så hadde vi gradvis mer og mer kontakt, selv om jeg hadde samboer, så det var på ett rent vennskapelig plan. Så ble jeg singel for ca 1 år siden, og så begynte vil bare å tilbringe mer og mer tid sammen, uten å styre eller noe. Så plutselig en søndag lå vi i sofan og klina også har det bare utviklet seg.... Det varer jo fortsatt og jeg håper jo selfølgelig at det skal vare for alltid... men det gjenstår jo å se... Å gjøre det slutt hardt og brutalt finner du morsomt?
milla-mor Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 vi var sammen i fem mndr, men så dumpet han meg på en kjip måte, og flyttet ut. vi var fra hverandre i seks mndr, men hadde noe kontakt over tlf... dessverre, for det gjorde jo at jeg aldri kom over ham. det ble slutt, fordi han ikke elsket meg lenger, og fordi han ville flytte tilbake til sin egen by. vi ble sammen igjen da jeg fant meg en ny kjæreste... typisk. plutselig innså han at han hadde dummet seg ut, og siden jeg egentlig aldri hadde kommet meg over ham, var det ganske enkelt å få meg tilbake. men jeg var fryktelig såret, og trekker frem fortiden den dag i dag. nå har vi vært sammen i mange år, og har barn, men han bor i sin egen by... foreløpig er det best sånn, men på sikt flytter vi sammen igjen.
Gjest Dixie i.i Skrevet 13. august 2007 #6 Skrevet 13. august 2007 Å gjøre det slutt hardt og brutalt finner du morsomt? Tja, den passet kanskj ikke inn her, er ganske internt. Men vi har generelt hatt det mye morro (i ettertid) med alt jeg sa og gjorde den gangen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå