Gå til innhold

Smoothie-oppskrifter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har endelig fått meg ny blender og trenger å friske opp litt. Er det noen som vil dele med meg?

Skrevet

Her kommer en enkel, men veldig god:

En banan

Et eple

Noen dl appelsinjuice

1 ts kanel

Masse isbiter

:sikle:

Skrevet

Masse isbiter

1/2 mango

2 skiver frisk annanas

1/2 banan

litt juice

nam nam

Skrevet (endret)

.

Endret av Miros
Skrevet

*abbonere*

Jeg har også fått øynene opp for smoothie. :sikle:

Skrevet (endret)

.

Endret av Miros
Skrevet

I går lagde jeg smoothie av:

frossen skogsbærblanding

litt blåbæryoghurt

1 banan

appelsin juice

Det var veldig godt!

Skrevet

Frossen Skogsbærblanding

Frosne jordbær

banan

litt jordbærjoghurt

melk

nam!

Skrevet

Dagens smoothie var veldig god!! Frosne bringebær, nyplukka blåbær, litt banan, bringebærbiola og litt eplejuice, noen isbiter...namnam!!

Skrevet

Mine favoritt-smoothier er:

-Tropisk blanding (melon, ananas, mango, papaya, druer)

-Jordbær

-Banan

-Melonyoghurt

-Eplejuice

-Ananas

-Papaya

-banan

-yoghurt

-eplejuice

Jeg bruker kun frossen frukt i, synes det er best... :)

Skrevet

2 dl mager kesam

2 dl eplejuice

1 banan

en kopp fryste blåbær

Skrevet

den ferdige smoothieblandinga som ligger i frysedisken på rema er overraskende god! den med blåbær, bringebær og banan eller noe lignende. og så er d jo så enkelt og greit når alt kommer i en og samme pose!! jeg bruker bare å fylle på med litt blåbærsaft (ublandet) og cultura naturell eller yoghurt naturell. kjempegodt!

Skrevet
den ferdige smoothieblandinga som ligger i frysedisken på rema er overraskende god! den med blåbær, bringebær og banan eller noe lignende. og så er d jo så enkelt og greit når alt kommer i en og samme pose!! jeg bruker bare å fylle på med litt blåbærsaft (ublandet) og cultura naturell eller yoghurt naturell. kjempegodt!

Hva inneholder den da? Er den tilsatt sukker?

Skrevet

Hei

Jeg synes det enkle er det beste...masse isbiter, banan, jordbær og litt appelsinjuice. Jeg synes smoothies er best uten noe melk eller yogurt. Jeg har kjøpt blåbær og jeg lurer på om jeg skal prøve å lage en smoothie der jeg blader blåbær og banan..lurer på hvordan det blir :-)

Skrevet

Jeg gjør det enkelt. Bruker frosne jordbær, litt appelsinjuice og litt fruktose eller splenda. Litt kaldt, menmen. Bruker det til frokost.

Skrevet

Men kjekt med mager kesam oppi; masse proteiner... :)

Skrevet

Bare lurer litt jeg, hvilke maskiner bruker dere når dere lager smoothie??

Jeg har ikke slike fancy blendere, men en foodprosessor.. Går det greit å bruke en slik??

Skrevet

Jeg har en helt vanlig blender , men det går fint an å bruke foodprocessor.

Skrevet
Hva inneholder den da? Er den tilsatt sukker?

d er kun frosne blåbær, bringebær og banan. ikke tilsatt noe som helst. d er bare en sånn frossen-bær-pose fra norrek. bare så genialt at du slipper kjøpe 3 forskjellige poser frosne bær og i tilleg mer frukt :) så har jeg i blåbærsaft med mindre tilsatt sukker så d blir sunnest mulig ;)

• 5 måneder senere...
Skrevet

må abonnere på den her jeg...Nettopp kjøpt meg Blender jeg å..så trenger noen sunne oppskrifter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...