Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sitter med en tom følelse inni meg i dag.

Mitt lille tante-barn døde i natt.

Hun ble bare 3 år,og døde av blodkreft.

Hun hadde vært syk i noen få måneder,men fremtidsutsiktene så lyse ut.

I går ble hun plutselig dårligere,og i natt tok hennes korte liv slutt. :cry:

Det er så urettferdig,hva hadde vel denne lille jenta gjort som fortjente en slik slutt på livet?

Livet hadde jo så vidt startet for henne!

På fredag skal hun begraves,og dette blir en svært tung dag.

En liten pike,i sin lille kiste... :(

Mine tanker går til min søster som mistet go'jenta si.

:cry: Ismen :cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære Ismen.

Tenker på deg - dette er mitt værste mareritt, med tanke på mine kjære, søte tantebarn! Tenk å miste èn av dem - orker ikke tanken! Og nå - nå har du mistet ditt......... klemmer deg lenge og tett. :(

Skrevet

Huff, stakkars dere. Jeg kan sikkert tenke med det er ufattelig vondt det dere nå går igjennom. En god klem fra meg til deg og til familien din.

Ta godt vare på hverandre :hjerte:

Skrevet

Kjære deg Ismen! Vil bare gi deg en god god klem. Har selv mistet mitt lille tantebarn av kreft. Støtt hverandre nå i denne tunge tiden. tenk på alle gode minner og se ofte på bildene dere har. Snakk mye om henne.

God klem fra meg..............

Skrevet

Så fryktelig ... :cry:

Jeg har selv ett tantebarn på tre år, og jeg vet ikke hvordan jeg hadde taklet å miste henne.

Jeg vil bare sende deg en god klem og kondolere så masse.

Som Cilla sier; Støtt hverandre!! Del de gode minnene.

Det er så urettferdig når slike ting skjer.

Jeg vet ikke hva annet jeg kan si til deg jeg......

Ta godt vare på deg selv..

Skrevet

Vet ikke hva jeg skal si... vil bare gi deg en stor klem :(

Skrevet

Tusen takk alle sammen.

Ja,dette er tøft.

Jeg klarer ikke tenke på noe annet enn det som har skjedd.

Synes så inderlig synd på min søster.

Hun har det vondt nå.... :cry:

Takk for at dere bryr dere.

:cry: Ismen :cry:

Skrevet

Er helt forferdelig å miste noen man er glad i.... Har nettopp opplevd det selv. Vet at ord blir overflødige i slike situasjoner, og sender deg mange store trøsteklemmer!! Tenker på deg...

Klem fra Eowyn

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har også mistet et tantebarn for en tid siden,men han var 18 år og omkom i en bilulykke.

Sender mange varme tanker til deg og din søster.

Klem fra et medmenneske

Skrevet

Noe av det jeg synes var verst var da jeg oppdaget at verden faktisk gikk videre selv om vi hadde det vondt. Thor Heyerdal døde samme dagen som min tanteunge, og riksavisene hadde store overskrifter; Thor H er død. Husker jeg tenkte: Og hva så, .................er død hvorfor kommer ikke det i avisene. De ble også begravet på samme dag og ser for meg at Thor har henne på fanget i himmelen og forteller historier til henne.

Det beste du kan gjøre for din søster nå er bare å være der for henne hvis hun trenger det. men husk å ta vare på din egen sorg.

En veldig flott sang som vi hørte mye er Carolas Jag vill alltid älska, den er spor nr 3 på cd'en hennes Sov på min arm.

Skrevet

Hei Ismen.

Det er kjempe tøft og miste et barn, vet av erfaring. det er nok ikke bare tøft for foreldrene nei. barnebegravelser er nok de tøffeste. og de små kistene er så feil. men dere må prøve og støtte hverandre, i tiden som kommer. jeg vil tro at søstern din fremdeles er i mer forrvirret enn trist, men følelsene vil nok komme etter begravelsn. frem til den er det så mye, men tiden etter det er det som blir tøft, for da begynner første dagen i resten av livet, og det er så feil.

Sender mange varme tanker, og klemmer. Hvis du vil kan du sende meg pm, og snakke om det du måtte ha på hjertet. Har søstern din fått tilbud om hjelp, det er litt forakjellig om hvor flinke de er til det, men det går stort sett bra er det inntrykket jeg har fått. hvis hun vil ha noen og snakke med i samme situasjon så kan du jo gi en mail adressen min, for den skal synes i profilen min. jeg er jo ganske ung, så kanskje det vil følels veldig feil for både deg og de, men vil at dere skal vite at tilbude skal stå der.

Mange store klemmer til dere, for dere har en tøff tid forann dere.

Gjest Cruella
Skrevet

Kjære Ismen,

så forferdelig grusomt.

Sender deg masse varme tanker i denne vonde tiden.

Klem,

Lisa-Beth

Skrevet

Føler med deg og din familie og sender deg en klem! Det må være noe av det verste man kan oppleve, det å miste barnet sitt!

Gjest Mzfire
Skrevet

Uff, så trist og fælt, har ikke ord. Føler med deg. Får en vond klump i halsen når jeg tenker på niesene mine som er rundt samme alder. Tørr ikke tenke på hvordan jeg hadde reagert om noe sånt hadde hendt de. Og det kunne skjedd alle. Helt grusomt ja og miste de, ikke bare pga deres unge alder, men også fordet det er niesen din. Jeg hadde blitt nesten kvalt av sorg jeg. Uff, vil bare si at hold ikke igjen sorgen. La den komme og få den ut, for at du skal klare å komme deg videre og leve med dette.

Skrevet

Kondolere så mye! Jeg har selv opplevd å miste barn. jeg mistet mine 2 tvillings jenter 3 uker før term. de skulle ha blitt 3 år i april.. Ja det er urettferdig!!! Noe så uskyldigt et lite barn er!! Varme klemmer fra oss..

Skrevet

Sykdom har ikke med å fortjene eller ikke fortjene, det er nos som skjer. Sykdom og død, hos barn spesielt er vondt og vanskelig. Føler med deg i sorgen.

Gjest indiangranny
Skrevet

Ord blir tomme i en slik stund,føler med deg.Kondolerer og masse trøste klemmer fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...