Gå til innhold

Bryllup i Hellas

Anbefalte innlegg

Gjest Sharaya
Skrevet

Vi vurderer å stikke av i all hemmelighet neste sommer og ta bryllup og bryllupsreise i ett. Vårt definitive favorittland er Hellas, og vi vil gjerne kunne gifte oss et sted der, på et eller annet rolig romantisk sted. Er det noen som har noen erfaringer med dette? Hvor henvender man seg for å finne hjelp til planlegging, booking og gode tilbud på fine hoteller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville snakket med et reisebyrå kanskje? De har sikkert vært borti sånt før og kan nok komme med gode ideer og tilbud + at de selvfølgelig ordner med all bookingen :-D

Gjest Sharaya
Skrevet

Takk for tipsene! Sitter nå og leter fortvilt etter det beste tilbudet, og sjekker om vi kan benytte oss av de som er beregnet på engelskmenn.

Syns også det høres deilig ut å slippe alt maset med å arrangere en fest som ingen av oss ønsker.

Skrevet
Vi vurderer å stikke av i all hemmelighet neste sommer og ta bryllup og bryllupsreise i ett. Vårt definitive favorittland er Hellas, og vi vil gjerne kunne gifte oss et sted der, på et eller annet rolig romantisk sted. Er det noen som har noen erfaringer med dette? Hvor henvender man seg for å finne hjelp til planlegging, booking og gode tilbud på fine hoteller?

vi skal til kreta(Agia Marina) se på nette :jepp:

Skrevet
Søk på Google på "wedding greece". Da dukker det opp mye forskjellig. Fant blant annet denne siden:

http://www.weddingsantorini.com/

Hørtes forresten kjempedeilig ut! Lykke til :)

WOW så kjekt.. stikke av og ta en helaften på Santorini..ååå

Massasje, champagne og seilbåt.. og esel..hehe..

Slippe styr og stress med å lage fest til andre folk :fnise:

Men heller lage det spesielt for de det egentlig gjelder :rødme:

Sukk nå fikk jeg nesten lyst til å gifte meg :sjenert:

Skrevet
WOW så kjekt.. stikke av og ta en helaften på Santorini..ååå

Massasje, champagne og seilbåt.. og esel..hehe..

Slippe styr og stress med å lage fest til andre folk :fnise:

Men heller lage det spesielt for de det egentlig gjelder :rødme:

Sukk nå fikk jeg nesten lyst til å gifte meg :sjenert:

:):bryllup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...