Gå til innhold

Hva med frisør for forlover?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig at bruden betaler for forlovers pynting av hår. Jeg har tenkt å kjøpe en blomst el til henne, det er om hun vil ha det da. Men hva med frisør?

Selv skal jeg til frisør på den store dagen.

Datteren hans skal være brudepike. Kanskje jeg bør ta med henne også, for pynting av hår?????

Mye å tenke på ser jeg.............

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg betalte hår, makeup for forlover, og hår for brudepikene.

Syns det er en fin måte å si takk på....

Men tror ikke det er noe must akkurat da.

Skrevet

Både jeg og min forlover gifter seg dette året, så vi betaler alt selv. Det blir jo likt for begge da vi begge er hverandres forlovere..

Skrevet
Er det vanlig at bruden betaler for forlovers pynting av hår. Jeg har tenkt å kjøpe en blomst el til henne, det er om hun vil ha det da. Men hva med frisør?

Selv skal jeg til frisør på den store dagen.

Datteren hans skal være brudepike. Kanskje jeg bør ta med henne også, for pynting av hår?????

Mye å tenke på ser jeg.............

Hvor vanlig det er vet jeg ikke. Men jeg skal være forlover neste måned og da skal både jeg og brudens mor til frisør før vielsen. Dette er etter brudens ønske da hun er frisør og ville at vi skulle se bra ut på den store dagen. Dessuten er det en fin påskjønnelse til oss.

Den samme bruden skal være min forlover når jeg gifter meg. Hun skal fikse håret mitt, og siden bryllupet foregår på fjellet blir det ikke noe frisørtime for henne. (som en liten gave til henne reiser vi på badeland/spa dagen før bryllupet bare oss to).

Når det gjelder din stedatter (om jeg forstod deg rett), ville jeg ha tatt med henne også til frisøren. Er sikkert fint for henne å bli inkludert på denne måten sammen med deg. Er en stor dag for henne (på godt og vondt) når pappa gifter seg, og hun bør få være en del av den i størst mulig grad synes jeg :)

Skrevet

Jeg betalte frisør til min forlover og til mine to brudepiker

Gjest Frysepulver
Skrevet

Hun jeg er forlover for er også frisør og hun har booket endel av jentene fra salongen den dagen. De skal fikse henne, meg, søsteren, moren og svigermor etter hva jeg husker.

Sminke fikser jeg selv, liker ikke å bli sminket avg andre

Skrevet

Hun som var Mette-Marits forlover er frisør.

:popcorn:

Skrevet

Det er gankse vanlig at bruden betaler for frisør, men det er mange som ikke gjør det. Det er helt opp til dere og hva slags forhold dere har dere imellom. Men noe synes jeg det er greit at man spanderer på den store dagen. Jeg betalte for hudpleie og negler, da jeg ville gi henne noe litt ekstra hun ikke ville ha gitt seg selv, og så betalte hun hår og sminke selv (hun hadde på forhånd sagt at hun hadde tenkt til å betale for det, før jeg hadde tenkt så langt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...