Gjest -eline- Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 ...vi som var på Øyafestivalen fikk den allerede på onsdag ...men jeg var like skuffa av den som jeg trodde jeg ville være etter titten på nettet, fant omtrent ikke noe jeg kunne tenkt meg.
happyhappy Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Fikk den i postkassa i dag jeg også-har ikke bladd i den ennå...og kommer vel ikke til å kaste meg over ting heller.. Har det vi trenger i leiligheten, men får litt inspirasjon fra bladene--det må jeg jo innrømme:)
MzS Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Kjeeeeeeeeeeeedelig katalog i år! *skuffet* Den kjedeligste hittil... Nesten ikke noe nytt, og en lite fengende/fristende katalog generelt sett. Og jeg som gledet meg sånn! Og på toppen av det hele ser det ut som om de har sluttet å selge kjøkkenet jeg har sett meg ut og tenkte å kjøpe til våren, 'Nexus brunsort'. Er det mulig da??? Det ble jo lansert i fjor, de kan vel ikke fjerne det fra sortimentet alt nå? GRRR!
Gjest StockDama Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 Jeg har aldri i hele mitt liv sett så mye grufulle tekstiler trykt sammen i en katalog.
Gjest -eline- Skrevet 15. august 2007 #7 Skrevet 15. august 2007 Og på toppen av det hele ser det ut som om de har sluttet å selge kjøkkenet jeg har sett meg ut og tenkte å kjøpe til våren, 'Nexus brunsort'. Er det mulig da??? Det ble jo lansert i fjor, de kan vel ikke fjerne det fra sortimentet alt nå? GRRR! Ikke alle kjøkken er i hovedkatalogen, men finner ikke Nexus brunsort på nettsiden heller så da er den nok utgått (dersom et produkt ikke selger godt nok så går de gjerne ut etter et år). Ser ut til at de har erstattet det med en lysere variant.
øyenstikker Skrevet 15. august 2007 #8 Skrevet 15. august 2007 Jeg er kjempeskuffet over denne katalogen...ble ikke inspirert engang..... Jeg så i både katalogen og på hjemmesiden deres til å få inspirasjon til et gjesterom jeg holder på å innrede....fant ingen ting jeg ville ha... :gråte: Det er første gang. Å ja, det er utroolig mye stygge tekstiler i denne katalogen! Minner meg om klovnemaling...
karamella Skrevet 16. august 2007 #9 Skrevet 16. august 2007 Synes ikke ikea har så mye fristende... Litt kjedelig å kjøpe ting der, med tanke på at 1000vis av andre hjem rundt om i verden har helt like ting!!!
MarianneE Skrevet 16. august 2007 #10 Skrevet 16. august 2007 Får så lyst til å blakke meg når jeg åpner IKEA katalogen, jeg. Unntaket var nå. Den var lite spennende i år. men noe fristet da
Arielle Skrevet 17. august 2007 #11 Skrevet 17. august 2007 Superkjedelig katalog i år ja. Ingenting som fristet meg hvertfall.
Flugelhorn Skrevet 17. august 2007 #12 Skrevet 17. august 2007 Har ikke fått den enda vi... Tok turen til ikea også, men hadde ikke kataloger der heller.....
Gjest Vampyra Skrevet 17. august 2007 #13 Skrevet 17. august 2007 Vi fikk den for noen dager siden, men jeg har enda ikke åpnet den. Småtittet litt på nettsiden, men ble så skuffet at jeg ikke gadd å se igjennom alt. Jeg synes katalogen bare blir kjedeligere og kjedeligere. IKEA kommer stadig med mer og mer grusomme farger og mønstre. I tillegg forundrer det meg at de skryter av at de er feniale på oppbevaring og orden, men likevel ser alle rommene ut som om det har sluppet ned en bombe i dem. (antagelig fordi de stapper altfor mye i et eneste rom) Jeg tar heller en tur til butikken for der er utstillingene ryddige og fine.
Thomasine Skrevet 18. august 2007 #14 Skrevet 18. august 2007 Jeg gledet meg også til den nye katalogen, men da jeg så forsiden sank gleden...turkis sofa og røde skap?!?!? Hva er det? er vi tilbake til 60-70-åra... Nei, ikke akkurat min stil med alle regnbuens farger i samme rommet, gitt... Man må se det positive i det, slipper lange køer og sparer penger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå