Gå til innhold

glad jeg er singel!!!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Selvom jeg har samboer så har jeg savnet sex i over to år, så det at man har en kjæreste behøver ikke bety at tilgangen på sex er bedre... Hadde mer sex singel...  :ler:

Samboer, og itt no sex på to år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sexysadie
Selvom jeg har samboer så har jeg savnet sex i over to år, så det at man har en kjæreste behøver ikke bety at tilgangen på sex er bedre... Hadde mer sex singel...  :ler:

Har ikke du nettopp blitt pappa?

du har nu fått sex èn gang iallfall da... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke du nettopp blitt pappa?

du har nu fått sex èn gang iallfall da... :hoho:

Jeg er bare vanvittig god i å sikte.... :hoho:

Neida, vi har hatt sex, selvsagt.... allikevel savner man ting om man ikke får det så ofte som ønsket....

NÅ er det jo fullt forståelig.... enda 2 uker til vi kan prøve oss fram igjen, men jeg frykter egentlig at det blir lagt dødt etterhvert....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Denne gangen kan du ikke forvente noe mye sex i første omgang da din samboer er sliten etter fødselen og kanskje ikkevil giddew på noe kuk.

Synes ikke synd på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jo aldri vært synd på meg da....

Jeg klarer meg fint ettersom poden tar veldig mye av tiden min.... :ler:

Har ikke akkurat vært som kåtest nå heller, akkurat.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian 71 skrev

Lite tilgang på sex gjør at man i perioder ikke tenker så mye på det, tro det eller ei, men når man først har sex igjen lurer man på hvordan man har klart seg uten  

Dette er så sant som det er sagt. Jeg har nå gått i 6 mnd uten og har vennet meg til det. (kjipe greier). Men nå vet jeg ikke helt om jeg ønsker sex, da kommer jeg jo bare til å begynne å savne det igjen. (enda kjipere greier)..

Bruker å fleipe med at sist jeg hadde sex så var det så dårlig at det var røyken etterpå som var best, nå som jeg jo er sluttet å røyke (5 1/2 mnd siden)...så tar jeg ikke sjangsen på å sprekke....hehehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

ja selvfølgelig leter jeg etter en ny person. hva er vel hverdagen etter litt flørt...men det er fodt å være singel- sikkert fordi jeg ikke hadde det neo bra i forholdet. og jeg håper det er mulig å klikke bedre med en annen enn jeg gjorde med han jeg var sammen med...? ellers så kommer jeg til å være singel

men jeg har fått masse erfaringer som har gjort meg klok!

noen som vil ha meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som vil ha meg :D

jeg vil, jeg vil :wink:

Singel er greit - men jeg ønsker mange ganger at jeg hadde hatt en kjæreste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...