Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2003 #1 Del Skrevet 21. mars 2003 glad jeg er singel - får vondt i magen når jeg leser alle problemene folk har! det eneste jeg savner er sex ,faktisk sexsexsex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scampi Skrevet 21. mars 2003 #2 Del Skrevet 21. mars 2003 Og jeg får vondt i magen når jeg bare tenker tanken på å ikke ha min mann ved min side. Godt vi er forskjellige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. mars 2003 #3 Del Skrevet 21. mars 2003 Sant at man kommer opp i en del problemer og dilemmaer når man er i et forhold - men for det meste er vel gledene større enn sorgene i lengden! Lykke til i jakten på partneren, hvis du leter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet 21. mars 2003 #4 Del Skrevet 21. mars 2003 Joda, problemer er en lei ting :cry: Men hvem setter pris på medgang, som ikke har opplevd litt motgang? Jeg ville ikke vært foruten en eneste dag jeg har hatt sammen med min samboer. Problemer hadde jeg nok hatt alene også! Men så bra at du er fornøyd med livet da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gutt_1982 Skrevet 21. mars 2003 #5 Del Skrevet 21. mars 2003 har alltid vært singel - men skulle mange ganger ønske at jeg hadde en jente som kunne ligge ved min side. Leter etter den rette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 21. mars 2003 #6 Del Skrevet 21. mars 2003 Singel og har ikke det minste lyst på en mann. Vel, en elsker kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest veggteppe Skrevet 21. mars 2003 #7 Del Skrevet 21. mars 2003 Det er vel greit å være singel, hvis en bare "får seg" det en trenger nå og da. Så er det vel et spørsmål om han vil ha det fra en man er glad i eller en hvilken som helst person. Kan jo være greit å ha en fast partner da kanskje, men det er jo vanskelig å få dette til å vare i lengden. Er selv singer gutt nå, men tror de fleste (inkl de som på står de er "lykkelige" som som single) innert inne lengter etter en annen person, men ikke vil inrømme det. Litt macho å vise at man klerer seg fint alene...tror nå jeg. Eller kanskje de ikke vet helt hva samliv med en annen person betyr på godt og vondt, bare har hørt "de værste" sidene av venner o.l. Ja, ja... mange muligheter der ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 21. mars 2003 #8 Del Skrevet 21. mars 2003 det er både fordeler og ulemper med å være singel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 21. mars 2003 #9 Del Skrevet 21. mars 2003 Ja, for det er jo bare svart hvit her i verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 21. mars 2003 #10 Del Skrevet 21. mars 2003 Dessuten så er det jo ikke så vanlig å skrive lange innlegg om hvor bra man har det. Det er jo stort sett de med problemer ol som skriver. Vil benytte annledningen til å si at jeg er glad jeg er forlovet og vi har det helt supert sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 22. mars 2003 #11 Del Skrevet 22. mars 2003 Og jeg får vondt i magen når jeg bare tenker tanken på å ikke ha min mann ved min side. Godt vi er forskjellige Jeg er utrolig glad for at jeg er såpass selvstendig at jeg ikke får vondt i magen om jeg må klare meg noen dager uten et annet menneske. Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 22. mars 2003 #12 Del Skrevet 22. mars 2003 Jeg er utrolig glad for at jeg er såpass selvstendig at jeg ikke får vondt i magen om jeg må klare meg noen dager uten et annet menneske. Nelle Vel, såpass selvstendig er jeg også, og det er helt sikkert Scampi og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 22. mars 2003 #13 Del Skrevet 22. mars 2003 Jeg får heller ikke vondt i magen ved tanken på å ikke ha en mann ved min side........ MEN - det hindrer meg ikke i å savne en mann! Jeg synes også mange klager over sine "bedre halvdeler" - men det er vel noe med at "gresset er ikke grønnere på den andre siden". Det er ikke hvordan man har det - men hvordan man tar det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bentebent Skrevet 23. mars 2003 #14 Del Skrevet 23. mars 2003 Jeg tipper det scampi mente var at hun fikk vont i magen av tanken på å miste mannen sin. Det gjør jeg også. Men det betyr ikke at jeg kan reise bort uten han og klare meg fint...så lenge jeg vet jeg får se han igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 23. mars 2003 #15 Del Skrevet 23. mars 2003 Er glad jeg har min kjære jeg...Kunne aldri tenkt meg å vært singel, og kunne aldri tenkt meg til å være uten han!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 23. mars 2003 #16 Del Skrevet 23. mars 2003 Jeg er meget glad for at jeg har min kjære ektemann ved siden av meg.Jeg kunne ikke tenke meg å være singel nå,har levd for mye alene og ahtt problemer i livet.Men nå har jeg en å dele gleder og sorger med takker min gud at han er til. hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 24. mars 2003 #17 Del Skrevet 24. mars 2003 Selvom jeg har samboer så har jeg savnet sex i over to år, så det at man har en kjæreste behøver ikke bety at tilgangen på sex er bedre... Hadde mer sex singel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 24. mars 2003 #18 Del Skrevet 24. mars 2003 Har hatt det bra som singel jeg, og skulle nok ha overlevd alene resten av livet også om det skulle være eneste muligheten. Men, etterhvert tror jeg de fleste single vil savne noen å dele hverdagen sin med, selv om et forhold også kan/vil by på problemer. Sex er noe man tidvis savner som singel, dersom man ikke finner det tilfredsstillende med ONS, eller et elsker forhold da. For meg har ikke sex vært det største savnet, men heller nærheten til et annet menneske, en å være glad i og som er ordentlig glad i deg tilbake. Lite tilgang på sex gjør at man i perioder ikke tenker så mye på det, tro det eller ei, men når man først har sex igjen lurer man på hvordan man har klart seg uten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scampi Skrevet 25. mars 2003 #19 Del Skrevet 25. mars 2003 Jeg er utrolig glad for at jeg er såpass selvstendig at jeg ikke får vondt i magen om jeg må klare meg noen dager uten et annet menneske. Nelle Jaujau - Forøvrig - Tusen takk Midnattsol Er selvstendig så det holder uten at det betyr at jeg på noen måte ønsker å leve alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2003 #20 Del Skrevet 25. mars 2003 Jeg har litt ansiennitet som singel fra tidligere tider, og det var egentlig helt kurant der og da. Men NÅ er jeg så heldig at jeg er i et strålende forhold med ei jente som jeg elsker vilt og hemningsløst, og det aller beste er at det er gjensidig. En gang i tiden trodde jeg at "en pluss en er mer enn to" var en tom frase, men nå skjønner jeg faktisk hva det betyr (ikke verst!) Selvsagt klarer vi oss godt uten hverandre noen dager, det skjer stadig vekk i jobbsammenheng. Og noe av det beste og mest intense som finnes er "gjensynskvelden"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå